UCUZA HAZIR BLOG ŞABLONLARI. KAZIKLANMAYIN !

         Neden böyle bir başlık attım. Geçen günlerde rastladığım bir durum sebebiyle bu yazıyı yazmak istedim. Bildiğiniz gibi ücretli blog tasarımı yapan bloggerlar var. Blogla ilgili herşeyi kendi emeğiyle tasarlıyorsa o ücretleri istesin tabi hakkı var ama etsy gibi sitelerde hazır olarak satılan 20 tl lik şablonu 150 tl satmaya çalışmayın arkadaşlar . Aynen de böyle oldu etsy de gördüğüm şablonun birebir aynısını noktasına virgülüne kadar aynısını satan bir blogger gördüm merak edip fiyatını sordum 150 dedi. Tam tamına 7,5 katı.Belki birilerine faydam olur ümidiyle etsy.comda ucuza satın alabileceğiniz blog şablonlarını sizler için derledim. Aşağıdaki şablonlara ödeyeceğiniz en yüksek rakam 15 tl. Bu hazır şablonla ilgili tek yapamadığım sosyal medya ikonları. 


Bu şablonun fiyatı 15 tl. İncelemek için tık tık 





Örneğin bu blog şablonunu 15 tl ödeyerek satın alabilirsiniz. Bağlantıya tıklayarak inceleyebilirsiniz .






Bu şablon için tıklayın. 




Bu şablon ise sadece 9 tl. İncelemek için tık tık 


Bu şablonunda fiyatı 9 tl. İncelemek için tık tık 



Bu şablonunda fiyatı 15 tl. İncelemek için tık tık 



Bu şablonun fiyatıda 15 tl. İncelemek için tık tık 

29 yorum

  1. Gerçekten haklısınız. Fiyatları duyunca bende gece, gündüz oturup kendim yaptım herşeyiyle uğraştım valla. Keşke yapmadan önce görseymişim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor değil aslında araştırmak gerek türkçe değilde ingilizce araştırınca da çok kolaylıkla öğreniliyor ama zor geliyor biraz :)

      Sil
  2. Tasarımcıların yanına yaklaşılmıyor.Paranızla tasarım isteseniz bile hep bugün yarın,bugün yarın oyalıyorlar en iyisi dediğiniz gibi ya hazır uygun fiyatlı hazır şablon almak.Yada kendi kendine yapmak..SEvgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani kendi emeğiyle yapsa yine lafım yok ama etsyde 5 dolara satılan şablonun tıpatıp aynısını gördüm merakımdan fiyatını sordum en son 150 tl olur dedi. Şaka gibiydi gerçekten

      Sil
  3. Bende değiştirmek istiyorum blogumu görünüşünü , buna rastlamak iyi oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana faydalı olabildiysem :)

      Sil
  4. Etik ve ahlak olmayınca herkes ne kadar para koparırsam yönünde bakmaya başlıyor.Teknoloji de hızla koşarak gidiyor.Umarım biz de elimizden geldiğince yaklaşabiliriz ona :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani emeğiyle yapsa o parayı istese hakkı ama hazır bir şablonun tıpatıp aynısını 20 tlte alıp 150 tlye satmak böyle eik dışı bir durum yok gerçekten.

      Sil
  5. Teknoloji ile arası yok diye bazılarının hoş olmayan davranışlar içinde kalıyor bilir sandığımız kişiler ....
    Emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız. Yani bu durum etik olmanın çok dışında :(

      Sil
  6. Faydalı bir yazı olmuş, elinize sağlık. Maalesef bazı kişiler insanları kandırmaya çalışıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu kişiyi hala kandırıyorlar maalesef :(

      Sil
  7. 2. ve 3. şablonu çok beğendim :) Teknoloji geliştikçe böyle fırsatçılara gün doğuyor maalesef. Gerçekten faydalı bir konuya değinmişsiniz. Umarım yeni bloggerlara ya da piyasayı bilmeyenlere yardımcı olur bu paylaşım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende o amaçla yazdım yazımı umarım ulaşabilirim o kişilere :(

      Sil
  8. Aslında biraz araştırmayla her işi bedavaya götürebiliyoruz artık:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi araştırmak gerek :) Hepsi internet ortamında mevcut ama üşeniyoruz galiba :)

      Sil
  9. Şimdi Benim tasarımımı yapan Arkadaşım Çok iyidi. Hepsi için genelleme yapamam ama iyiside var BU olayı kötüye kullananda belki siz biraz daha çıkarcı birine denk düştünüz Hepsi öyle değildir. Muhakkak Paylaşım bilgi güzel olmuş benim gibi yapamayan insan çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle emeğiyle hazırlayan arkadaşlara lafım yok. Kod yazmak vs kolay iş değil. Ama benim gördüğüm etsy de 5 dolara satılan şablonda hiç bir değişiklik yapmadan 150 tlye satmaya çalışan biriydi. Yani o kişiye blog tasarımcısı demek de çok doğru olmaz.

      Sil
  10. Gerçekten insan kandırmada bir numara insanlar var canım bu yazıyı yazman çok iyi olmuş.bende gece gündüz uğraşıp kendim yapacağım artıkkk:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor değil biraz ingilizceniz varsa hepsini rahatlıkla öğrenebilirsiniz . Ben uğraşmamak için kolaya kaçıp etsyden satın almıştım :)

      Sil
  11. Myspace ilk çıktıgı yıllarda layouts hazırlamak ayrıcalık gibi birseydi, bende eski bi web master olarak forum sitelerine sık sık materyal hazırladıgım icin kore japon ve fransız ların ücretsiz web sayfalarından destek alıyordum. Suan aklımda hic biri yok ama bu paylasımı görünce aklıma www.createblog.com adresi geldi :) yillardir guncellenmiyor ama hala acık, biraz olsun kodlamadan anlayanlarin isine yarayacaktir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu siteyi öğrendiğim çok iyi oldu bilgi için teşekkürler :)

      Sil
  12. Merhaba. Bloguna ilk defa geliyorum :) Bu tema işleri bloggrlar için zorlu bir süreç oluyor hep. Benim içinde öyle tema konusunda kimseden yardım almadan kendim yapmaya çalıştım ama bazen çok fazla eksiyi olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayağınıza sağlık hoş geldiniz öncelikle :) kesinlikle kod yazmak html düzenle falan sıkıcı işler :)

      Sil
  13. Sevilay hanım, paylaşımlarınız bilgisi olmayan blog yazarlarını çok önemli. Umarım hiç kimse kazıklanmaz. Ayrıca Bloggerlar ücretsiz hazır temaları kendileri seçip, indirip, bloguna ekleye bilir. Tasarımcı olmalarına gerek yok. Bu konudan yazılar yapmaya başladım. Daha neler var neler umarım bir farkındalık yaratabiliriz.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bloğunuzun sürekli takipçisiyim artık :) Benimde hiç bilgim yoktu sizin gibi faydalı paylaşımlar yapan blogegrlar sayesinde birşey ler öğrendim:) birilerine faydam olabiliyorsa ne mutlu bana :)

      Sil
  14. Sizi tebrik edrim.Bunların hazır tema olduğunu farketmiş olmanız çok güzel.Bloggerları da uyarmanızı ayrıca tebrik ediyorum.Ben de son yazılarımda hazır tema kullanım koşulları,indirme,yükleme,tükçeleştirme v.s anlatımlarımı resimli olarak hazırladım ve yayınladım.Bloggerları bu şekilde kandırmaya çalışanlara diyecek söz bulamıyorum.Birebir hazır tema yükleyenlerin arkadaşlardan 250 TL - 300 TL ücret aldığını da öğrendim maalesef :(
    Blogunuzu takibe aldım diğer Blogger arkadaşlarımızın da faydalanması için yazınızı izninizle paylaşmak istiyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir emeği olmadan al sat mantığıyla 200-300 tl para istemek hiç etik değil ne yazık ki ama yapacak birşey de yok. Bu arada yazımı tabi ki paylaşabilirsiniz.

      Sil
  15. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil