BENİM ADIM FERİDUN


           Tam bir hayal kırıklığı. Bu yazıyı kaleme almayacaktım aslında ama filme gitmeden önce araştırma yapacaklar için faydalı olmak için yazmaya karar verdim.Bu filmi bir iki kelime ile anlatın deseler 'zaman kaybı ' derim. Bu filme arkadaşım Gülin'le birlikte sırf afişteki Çağan Irmak ismi için gittik. Çağan Irmak'tan böyle bir film inanın beklemezdik.Arkadaşım da bende büyük bir hayal kırıklığı ile ayrıldık salondan.

                Kısaca filmin konusundan bahsedeyim Ersan (Halil Sezai) , dört yıllık sevgilisi ayla ( Özge Borak ) tarafından terk edilince tam anlamıyla bir çıkmaza düşer. Acısını unutmak için elinden geleni yapar en sonunda annesinin yanına giderek kafa dinlemek ister. Orada da beklediği huzuru bulamayınca atlar otobüse ve kendini Erdek te bulur. Olaylar gelişir Erdek sahilinde içkisini yudumlarken bir anda kendini hiç tanımadığı bir düğünün ortasında bulur. Üstüne üstlük düğün sahibi, Ersanı uzun yıllardır görmediği yeğeni Feridun zanneder ve tam bu noktada olaylar içinde çıkılmadık bir hal alır. Ersan bu karmaşanın içinden kurtulmak istese de düğünde tanıştığı Hayal'e ( Büşra Pekin) gönlünü kaptırır.
             Filmin özeti değil tamamı bu :) Filmin büyük bir kısmı düğün salonunda geçiyor. Film akmıyor,gitmiyor,eğlendirmiyor. Dram desen dram değil, komedi desen komedi değil. Sürekli bir şey olacakmış da olmuyormuş gibi. Filme işlenen Dört yıllık ilişkinin 1 ayda unutulması pek inandırıcı değil. Ayrıca Büşra Pekin'in erotik bir film çekiyormuş gibi sürekli dudakları önde ve açık konuşmaya çalışması da beni acayip rahatsız etti. Bir yandan olgun bir kızı oynarken hiç beklemediğiniz anda bir ergene dönüşüyor. 


13 yorum

  1. Bu film,pek beğenilmedi gerçekten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Çağan Irmak'ın filmlerini çok severim ama bu çok kötüydü gerçekten :(

      Sil
  2. Zaten çok az film izliyorum, direkt geçeyim:) Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hiç gitmedim ama tam bir hayal kırıklığı olmuş olmalı senin için🙁
    Mimi unutma canım meraklandım şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam bir hayal kırıklığı :) mimi yazdım bile :)

      Sil
  4. Hadi yaa üzdüüü böyle olması :(

    YanıtlaSil
  5. Kesinlik biz sinemaya hak ettigi degerde kaliteli yapimlar sunamiyoruz son donem yerli filmlerden nadide hqyati tavsiye ederim. Okuruz.net ailesi basqrilar diler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız. Önerdiğiniz filme gideceğim mutlaka

      Sil
  6. Az bile söylemişsin sevilaylay:)bir düğünle geçiştirmişler resmen filmi.maliyet yok sahne yok dekor yok ohh valla:)

    YanıtlaSil
  7. Açıkçası ben de gidecektim fakat benden önce sırf Çağan Irmak filmi diye giden ablam bir hayal kırıklığı olduğunu söyledi demek ki film gerçekten berbatmıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten hala şaşkınlık içindeyim nasıl böyle bir film çekmiş:)

      Sil