MUCİZE BESİN ' YULAF EZMESİ , YULAF KEPEĞİ '

yulaf ezmesi kolestrol düşürür


           Bugün sizlere birçoğunuzun uzun zamandır bildiği benim ise faydalarından yeni haberdar olduğum mucizevi besin yulafın faydalarından bahsedeceğim. Boy kilo oranım ideal olmasına rağmen Kolesterolum olması gereken değeri geçmiş durumda işin tuhaf yanı benim kilom ve yaşımdaki birinin bu şekilde yüksek kolesterole sahip olması hiç normal değilmiş. Bu yüzden kolesterol ilacına başlamak yerine beslenme düzenimde yaptığım değişikliklerle kolesterolümü normal seviyeye çekmeye çalışıyorum. Yulafla tanışmam tamda bu aşamada oldu. Araştırmalarım ve tavsiye sonucunda öğrendim ki günlük beslenmeme yulaf eklediğim ve düzenli tükettiğim takdirde kolesterolümü düşürecek. Bu bilginin ışığında yulafın kolesterol düşürmede çok büyük bir rolü olduğunu öğrendim. Araştırdıkça gördüm ki yulafın sayılamayacak kadar çok faydası mevcut. Peki nelerdir bu faydaları ?



  •   İlk ve en önemlisi içerdiği omega 3 ve linoleik asitler sayesinde kötü kolesterolü azaltarak kalp ve beyin aktivitelerini destekler. Kan basıncı düzensiklikleri ve kalp rahatsızlıkları tedavilerine destek olarak kullanılabilir.
  • içerdiği yüksek miktarda aminoasit sayesinde karaciğerde lektin üretimini destekleyerek vücudun toksinlerden arındırılmasını destekler.
  • Kandaki şeker miktarını düşürerek kan şekeri seviyesini düzenler. 
  • ABD de yapılan araştırmalarda anti-kanserojen olduğu yönünde birçok araştırma yapılmıştır. Bazı kanser risklerini engellemek için hergün tüketilmesi önerilmektedir.
  • Sinir sistemini geliştirir. Sinir zayıflığı,stres ve uykusuzluğa iyi gelir.
  • Kilo vermenizde yardımcı olur.

Yaklaşık 1 haftadır her sabah yulaf ezmesi tüketiyorum. Bir ay sonunda yazıyı güncelleyip sonuçları sizinle paylaşacağım.sizlerinde yulafla ilgili tecrübelerini öğrenmek isterim. 
           Bir sonraki yazım yulaf ezmesinin nasıl tüketileceğiyle ilgili olacak . Sevgiler 

17 yorum

  1. Yulaf ezmesini ablam , eşimde kahvaltıda tüketiyorlar. Spor yaptıkları için sağlıklı beslenmek adına. Ben bir türlü sevemedim ama sevmeye başlasam iyi olacak sanırım. Beyaz ekmek yemek yerine yulaf ezmesi yoğurt ya da süt karışımı ve sağlıklı bir şekilde yanına yumurta haşlaması ile kahvaltılarını yapıyorlar. Sizin bilgilerinizi okumakta bilgilendirdi beni teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu şekilde de tüketebilirim. Bende verdiğiniz için bilgiler için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yulaf ezmesini ara ara ben de kullanırım.Gayet doyurucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça tadı da biraz daha güzel olsaydı keşke :)

      Sil
  3. Diyet yaptığım dönemler kullanıyorum ben de:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ya canım ben de faydalarını bilmiyordum.kilo verdirdiğini biliyordum sadece.
    Ben çoğusunun aksine tadına bayılıyorum.Umarım sen de faydasını görürsün
    Musmutlu bir hafta geçirmen dileğiyle☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bende faydasını görürüm inşallah. Tek dileğim Kolesterolümü düşürmesi.

      Sil
  5. Ben ise çocukluğumdan itibaren şeker hastalığı için kullanıyorum zaman zaman. Faydası ne derece bilemiyorum ama en azından her şey yolunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ettim. Bir ayın sonunda yorumlarımı yazacağım :)

      Sil
  6. Yulafın sağlıklı bir besin olduğunu biliyorum ama daha da çok faydasını yazınız sayesinde öğrenmiş oldum....
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim sizi.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok faydalıymış. hemen geliyorum ziyarete :) sevgiler

      Sil
    2. Ziyaretinize teşekkür ziyaretine geldim.Çokkk teşekkür ederim.Sevgiler benden ....

      Sil
  7. yulaf kepeğini nereden temin ediyorsunuz??

    YanıtlaSil
  8. ben ne yaptıysam yiyemiyorumm ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muz tarçın seviyorsanız bir deneyin zorda olsa oluyor :) bu arada ben sizi bir yazımda mimlemiştim ama size haber vermeyi unutmuşum :)

      Sil