BİR RUJUN PEŞİNDE



              Tam olarak başlıkta yazdığım gibi. Bir rujun peşinde hangi markaların hangi rujlarını aldım, nerelere üye oldum hepsini anlatacağım. Oriflame kullanmış olanlar bilir. Power shine diye efsane bir serisi vardı Oriflame'ın. Seneyi tam hatırlamasamda üniversite son sınıftım sanırım. Öyle çok fazla makyaj yapan biri olmadım hiç. Belli başlı ürünlerim vardı. Hep aynı rimel aynı allık aynı fondöten ve aynı ruju kullanırdım. Makyajda ki bu ritüelim hiç değişmedi. Makyaj çantamın vazgeçilmez ruju bu power shine serisinin hot peach kodlu ürünüydü.Merak edenler için ben bir blogda bulduğum görselini ekliyorum.Blogger arkadaşa resimler için tekrar teşekkür ediyorum.




      Dudağımda bıraktığı renge kokusuna yapısına ışıltısına tenimin uyumuna bayılıyordum. Herşey o efsane rujumu kaybetmemle başladı. İlk evde bir yerde kaybetmişimdir diye pek önemsemedim.Evi didik arayıp bulamadığım gün ruju evde bulma ümidimi yitirmiştim. Yenisini satın alırım diyerek çok önemsemedim. Etrafımda oriflame satan kimse de yoktu. Baktım böyle olmayacak sırf o ruju alabilmek için orilame üye oldum. Ve kataloğu almamla acı gerçeği öğrendim. Bu seriyi değil ama serideki bu ruju kaldırmışlardı.O ruja yakın bir ruj bulmak için oriflame kataloğundaki bütün rujların testerlarını satın aldım. Tek tek ümidimi kaybetmeden denedim fakat hiçbiri hot peach renginin dudağıma verdiği rengi vermedi. Çareyi farklı markalarda aradım. İstediğim sonuca hala ulaşamadım. Bu arayışımın sonucunu aşağıda bir görselle ekliyorum. Bu ruja yakın bir renk verir ümidiyle aldığım rujlar. Bu resimdekiler haricinde Buraya ekleyemediğim bir iki defa sürüp eşe dosta dağıttığım onca ruj var. Son olarak bu renge yakın lorealım sexy balm serisinden 108 numarayı aldım. Tam aynısı olmasa da idare eder işte. Bu arada bu rujun muadili bir ruj varsa önerilerinizi seve seve bekliyorum.


13 yorum

  1. Rengi ne hoşmuş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı okuduğunuza emin misiniz hikaye kalpli kadın

      Sil
  2. Uzun zamandır katalogda denk gelmedim bu ruja. Haberim olsaydı ruj stoklarımı tüketmeden fotoğraflarını atardım onlandırın belki o renge yakın vardır diye. :) bu arada Oriflame ailemize hoş geldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. power shine serisi varda bu renk yok buna yakın bir renkte bulamadım ne yazık ki :(bu arada hoşbulduk

      Sil
  3. Hay Allah, insanın alıştığı rengin yerini de hiçbir şey tutmuyor. Benim de bir iki rengim vardır onun dışına pek çıkmam.

    Bu kadar rujun arasında benzer bir rengi bulursun umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu ana kadar bulamadım :) ama arayışlarım hala devam ediyor:)

      Sil
  4. Gerçekten güzelmiş rengi.. Bende de bu ton bir ruj vardı. Bitmesin diye azıcık azıcık kullanıyordum. Ve bittii daha da aynı rengi bulamıyorum. Aynı seyleri bende yaşadım. Hala arıyorum. Ama vazgeçmek üzereyim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 2 yıldır arıyorum ümidimi hala kaybetmedim :)

      Sil
  5. Ay çok güzelmiş gerçekten canımcım💜
    Güle güle kullan 💜💜🙂

    YanıtlaSil
  6. Merhabaalar. :) Blog keşif etkinliği ile geldim blogunuza. Bana da beklerim. :) Bi de rujunuzu güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil