DEKORATİF SAKLAMA KUTULARI




                  Normalde evde gereksiz eşyadan hiç ama hiç hoşlanmam. İhtiyacım olanın dışında bir şey almaya karşıyım ne yazık ki kıyafet bu konunun dışında .ama bu saklama kutularına dayanamıyorum. Kendimi zor tutuyorum almamak için :) O zaman tedi ve koçtaşta görüp incelediğim dekoratif kutuları incelemek için buyurun . 


Bunlar tedi de gördüklerim. Özellikle fiyatlarını da çektim merak edenler için 



























Bunlarda koçtaşta çektiklerim 






















29 yorum

  1. Ben ve kız arkadaşım da bu tarz şeyleri seviyoruz. Çünkü saklama kutusu olmasına rağmen güzel bir havası var :)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bende bu kutulara...
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ya bayılıyorum bunlara.Ama çeşit bulmak zor😔😊

    YanıtlaSil
  4. amerikan kır evleri dekorasyonu gibiii :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel hepsi :) bayıldım her birine ben de beklerim bloğuma sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Eşim sağolsun beni de alıştırdı. Mutfak gereçleri ve züccaciye ürünlerinden iyi anlarım. Güzel yazınıza destek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eşimde aynı dertten muzdarip :)

      Sil
  7. Hepsi çook güzeller. Hele şu çiçekli olanlara bayıldım. Fiyatları da çok uygun bence.Azerbaycana kıyasla tabi.

    YanıtlaSil
  8. Neredeyse her boy,her renk,her desen kutuyu çekmişsiniz.Valla süpersiniz.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koçtaştakiler biraz daha pahalı ama yinede uygun :)

      Sil
    2. Tuhaf bakışlara maruz kalsam da olsa çektim :)

      Sil
  9. semte kaydolmayı unutmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldum bile hatta bir yazıya üye oldum diye yorum bile yaptım :)

      Sil
  10. Ne güzel kutular böyle. Bende çok eşyayı sevmem, insanı yorduğunu düşünürüm hep. Bende kutuları çok seviyorum teşekkürler. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde düşünüyoruz :) sevgiler

      Sil
  11. hıım ama yazıların gözükmüyor henüz semtte, belki bundan sonra yeni yazdığın yazı gözükür tımams :)

    YanıtlaSil
  12. bi de baksana, kumanda paneli ayarlardan blogunun saat ayarını değiştirseneee, gmt 3 istanbul olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa teşekkür ederim hemen değiştireceğim :)

      Sil
  13. Merhabalar. Yeni blog yazmaya başladım. Yardim ve desteginize ihtiyacım var. Lütfen siz de beni takip eder misiniz?

    YanıtlaSil
  14. Çok severim böyle paylaşımları dönüp tekrar baktım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil