ZARA ÜRÜNLERİNİN SATILDIĞI İNSTAGRAM MAĞAZALARI

      Herkese merhaba,
     Yine bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. Biz kadınlar alışveriş yapmaktan ziyade mağazaları gezmeyi seviyoruz bence. Bende boş vakitlerimde sık sık mağaza gezenlerdenim. Mağaza gezilerimde keşfettim ki özellikle zara da ki kıyafetlerin bir çoğu instagram butiklerinde mevcut. Beni tanıyan herkes görsel hafızamın ne kadar kuvvetli olduğunu çok iyi bilir. Bu konuda yanılma payım çok az . Ama instagram butiklerinde satılan benzer ürünler gerçekten zaranın ürünleri mi yoksa çok iyi taklitleri mi o konuda bilgi sahibi değilim. Bu konuda bilgi sahibi olan varsa bilgilendirirse sevinirim. 

Ürünlerin benzerliğini kıyaslama açısından ilk olarak bu fotoğrafla başlıyorum. Soldaki ürün zara da satılan bir ürün sağdaki ise instagram butiğinde. 












Bu pantolon zara da satılıyor.



Bu da bir instaram butiğinde









Bunlar karşılaştırmalı olanlar. 
Bunların dışında instagram butiklerinde gördüğüm zara ürünlerinin benzerleri aşağıdadır.







17 yorum

  1. Evim tam toptancıların bulunduğu mahallede olduğu için haftada 2 kere yeni ürünler geliyor hepsine. Ve acı bir gerçek var ki H&M, Zara ve Bershka vb. yeni gelecek sezon ya da sezonu geçmiş ürünlere fazlasıyla denk geliyorum. Toptan fiyatını geçtim. Belli olmayacak şekilde kusuru olan ürünleri alıp 5 Tl satan kişilere çok denk geldim. Ve denk geldikçe alıyorum. Mesela H&M yeni sezon ürünleri mağazalara gelmeden benim alıp giydiklerim çok oldu. Butikler Mağazalara göre daha uygun ama umarım belli olmayacak şekilde az defolu olan ürünleri çok uygun fiyata alıp bizlere satmıyorlardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba adres verebilir misiniz. Bizimde alma imkanımız olur mu

      Sil
    2. Tek tek Mahalle olarak açık adres bilmiyorum ama Güngören Kale Center Avm'nın karşı sokağı birden toptancı. Güngören'de genelde toptancılar tek tek ürün satmıyor. Merter tarafında daha çok var satış yapan. Genelde hepsinde aynı ürünler oluyor :)

      Sil
    3. Merhablar belirli günleri var mı açık olduğu ? Kale centerdın karş sokağında toptancılar mı var tek dükkan mı? Bir de toptan mı satıyorlar orasını anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  2. Ben instagramdan ürün almaya korkuyorum ya üzerime olmazsa ya da resimdeki gibi çıkmazsa diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sırf o yüzden alamıyorum. Üzerime olsa bile her kıyafet herkesin bedeninde aynı şekilde durmuyor vücut ölçüleri önemli bir kriter.

      Sil
  3. Benim gibi alışveriş manyağı için iyi bir öneri..🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)bazılarının ürünleri çok güzel değil mi

      Sil
  4. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun kitabı da mı varmış :) ya bizim insanımızın fırsatları değerlendirmedeki başarısı takdire şayan :)

      Sil
  5. İyiymiş :)) Baya aynısını yapmışlar. :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa çok güzel ürünler ama ben şu internet alışverişine pek güvenemiyorum. Bir arkadaşım talihsiz bir durum yaşamıştı. Aslında daha sonra kardeşim için internet alışverişi yaptık bir problem çıkmadı ama bilmiyorum. Teşekkür ederim tanıtım için, Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dikkat etmek gerek :) hoşgeldiniz sevgiler

      Sil
  7. Tek satılmıyor diyorsunuz toptan var dıyorsunuz. Alıp giyiyordum ütün çıkmadan da diyorsunuz. Burayı anlayamadım ben. Hangi günler açıkmış oralar, her gün mü

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe