DANLA BİLİC FIRÇALARI :) ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM

oval makyaj fırçası


             Evet bugün sizlere Aliexpressten aldığım oval fırçalardan bahsedeceğim.Arkadaşlarıma Çin'den oval fırçalarım geldi deyip gösteriyorum, ne oval fırçası  danla bilic fırçası bunlar diyorlar. Bu yüzden başlığımı böyle koydum.Danla Bilic kim bilmeyenler varsa Kendisinden kısaca bahsedeyim. Makyaj youtuberi kendisi. Ama o bildiğimiz makyaj youtuberlarından değil çok ama çok farklı çok doğal ve samimi. İzlerken sıkmayan ,ya bu video değil 15 dakika 45 dakika olsa bile izlerim dedirten cinsten. MAkyajını yaparken kullandığı oval fırçalardan bahsettiği videoyu izlemek için tık tık. 

           Bu kadar önsöz den sonra asıl konuya geleyim. Şimdi beni tanıyanlar bilir. Kırk yılda bir makyaj yaparım. Ama makyaj malzemelerine dehşet bir ilgim var. Bu fırçaları da sırf merakımdan aldım. Şimdi ben bu fırçanın en büyüğünü bb kremi dağıtmak için kullandım. Ama diğerleri ne işe yarıyor bilmiyorum.Bana kullanımı güzel geldi.Ama Alllah aşkına bilen varsa şu küçük ve şekli ince olan fırçalar ne için kullanılıyor :) Fırçaların fiyatı ise 8 dolar.Türkiye de bu fırçaların en büyük boyutunu tek başına 15 tlye orta boyunu ise 10 tl ye satıyorlar Türkiye den iki adet fırça fiyatına ben aliexpressten setin tamamını aldım :) Fırçaları aldığım ali express mağazasını incelemek için tık tık. İşte benim meşhur danla bilic fırçalarım :) 



12 yorum

  1. Küçük olanlarla burna falan kontür yapıyorlardı bende birtane var bu fırçalardan fondotenimi son dokunuş olarak dağıtmak için kullanıyorum güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan ?ya ali expres güvenilirmi ? Ne kadar sürede gelior ürnler ? çok harika seyler var ama güvenip alamadim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali expressde en önemli nokta güvenilir mağazalardan alışveriş yapmak.Müşteri geri bildirimleri dikkatlice okunmalı. Ben 4-5 yıldır ürün alırım herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Sadece bir defa istediğim ürünün rengi farklı gelmişti birtek o

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ince olanları kaş,göz makyajı ya da burun kontürü için kullanabilirsin bence canimm. Bende de var ben çok sevdim. İlk kullanimda garip geldi ama. Kabul etmeliyim ki Ürünleri güzel dağıtıyor.. 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çok ama çok teşekkür ederim.sevgiler:)

      Sil
  5. Ay bayıldım hepsine, en kısa zamanda ben de alacağım sanırım. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim :)https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay tabiki gelirim öncelikle hoşgeldiniz :) Türkiye de bu fırçaların tanesini 15 tlye satıyorlar bence aliexpressten falan alın.

      Sil
  6. Kontur için diye biliyorum

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe