BLOG PARTİSİ



       Annesinin Prensesinin bloğunu duyunca aklınıza ne gelir ? Tabiki de gerçekleştirdiği birbirinden ilginç etkinlikler.Düzenlemiş olduğu en son etkinliğin detayları için buraya. Her türlü etkinliğe katılım gösteren ben bu etkinlikten de geri kalmadım :) Bu etkinliği düzenleyen ve eşleştiğimiz arkadaşları daha yakından tanımamıza sebep olan annesinin prensesine ayrıca teşekkürler. Lafı daha fazla uzatmadan etkinlik kapsamında sorulan sorulara ve benim verdiğim cevaplara geçelim.


1. İlk soru Bloğunu uzun zamandır severek takip ettiğim Simli Nanenin Güncesinden 



  • Bir kitabın seni değiştireceğine inanır mısın ? 
Uçurtma avcısı kitabını herkes duymuştur peki aynı yazarın bin muhteşem güneş adlı kitabını duyan var mıdır. İki kadının kesişen yaşamları ve dostlukları üzerinden yaşadığı acılar ve çaresizlikler anlatılır. Kitabın en unutamadığım ve hayat içinde zaman zaman karşılaştığım cümlesi şu idi 
Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir ' 

2. Diğer soru ise yeni yeni tanımaya başladığım Burası Hayal Kahvesi bloğundan

Sihirli bir değneğiniz olsaydı değiştireceğiniz üç şey ne olurdu?


        Hayatımda yaşadığım iyi yada kötü her şeyden ders çıkarıp yoluma kaldığım yerden devam eden biri olarak bu soruyu cevapladığım da 

İlk olarak mesleğimi değiştirirdim 

İkinci olarak banka hesabımdaki para miktarını değiştirirdim

Son olarak ise sesimi değiştirirdim. Ben karaoke yaparken çevremdekiler daha fazla acı çeksin istemiyorum :) 


26 yorum

  1. Hihihi yaşasın karaokelerde acı çektirenler :))

    YanıtlaSil
  2. Ay haha cok güzeldi cevaplarin efsa :) degistirebilirsen bana da söyle oldumu bende degistireyim bunlari �� cok tesekkr ederim katildigin icin.Bide sorularda kiyakti ama dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet önceki etkinliğe göre oldukça kıyaktı :)

      Sil
  3. Cevaplarınızı merak ediyordum şimdi öğrendim.Uçurtma avcısı ve Bin muhteşem güneş çok beğendiğim iki kitaptı.Değiştirmek istedikleriniz de güzeldi.Bir gün değiştirebilirseniz haberimiz olsun.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel ve herkesin mutlaka okuması gerekli iki kitap.Hepsini değiştirebilirim belki ama sesimi nasıl değiştireceğim :) sevgiler

      Sil
  4. Yazın güzel ama bilmeni isterim ki yazdığın hiç bir yazı senin yüreğinden daha da güzel olamaz💓💓💓💓😍😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa canım benim senin o güzel yüreğin gibi :)

      Sil
  5. Yaa ne güzel cevaplar bunlarr sorular da çok iyiymişş :))

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir etkinlik olmuş::)

    Bu arada takipteyim seni de birsenle.com'a beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldiniz tabiki uğrarım :)

      Sil
  7. Aman boş ver, seni sevenler bor 5 dakika çeksinler yahu. :) Mesleği ben de değiştirmek istiyorum. Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünüyorum:) sevgiler :)

      Sil
  8. Hahah mükemmel olmuş çok samimi bir yazı olmuş canim :))

    YanıtlaSil
  9. Güzel Yorumlar Sevgi ile kalın :D

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlarını düşünmek budur işte :)

    YanıtlaSil