DOĞAL YÖNTEMLERLE DUDAK DOLGUNLAŞTIRMA

                  Güzel yüz denilince akla ne gelir  ? Herkes bu soruya farklı farklı cevaplar verir. Bana soracak olursanız güzel yüz denilince akla güzel dudaklar gelir. İnce dudaklara sahip olduğumdan mıdır bilinmez ama bana göre güzel dudak demek dolgun dudak demektir. 

doğal yöntemlerle dudak dolgunlaştırmak



            Peki doğuştan dolgun dudaklara sahip değilsek ne yapacağız ? Doğal yöntemlere başvuracağız. Dudakları doğal yollardan dolgunlaştırmak için bir çok yöntem mevcut ben sizlere bugün nane yağı ile nasıl dudak dolgunlaştırılır bundan bahsedeceğim. 
            İlk olarak aktardan nane yağı satın almakla başlıyoruz. Ben genelde daha güvenilir bulduğum için arifoğlu markasını tercih ediyorum.Siz farklı bir markanın nane yağını da alabilirsiniz. Uygulamaya geçmeden önce önemli bir iki noktadan bahsetmek istiyorum. Öncelikle vücudunuzun nane yağına alerjisi olup olmadığını test edin. İkincisi ise nane yağını direk dudaklarınıza sürmeyin tahrişe sebep olabilir. Uygulamaya geçecek olursak Hindistan cevizi yağı ile nane yağını karıştırıp dudaklarınıza uygulayabilirsiniz. Bense parlatıcımın içine 4-5 damla nane yağı damlatıp uygulamayı tercih ediyorum. İlk sürdüğünüzde dudaklarınızda bir karıncalanma hissedeceksiniz korkmayın gayet normal. Gözle görülür bir şekilde dudakları dolgunlaştırıyor etkisini soracak olursanız bende yaklaşık 3-4 saat etkisini gösteriyor. Peki sizlerin dudak dolgunlaştırmak için yöntemleri neler ? 

7 yorum

  1. Dolgunlasmasi için değil ama üst tarafini ten rengi kalemle cerceveliyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kalemle çerçevelediğim de olmuyor üst dudak çizgim çok belirgin dışına çıkamıyorum o yüzden :)

      Sil
  2. :) Sanırım dudaklarım kiraz dudak formunda. Galiba bir videoda görmüştüm, ısırgan çayı ile masaj yapılıyordu.
    Şu anda yüzümde üç konu beni biraz huzursuz ediyor; kaz ayakları, gıdı ve dudak kenarında ki çizgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel işte kiraz dudak :) gıdı için yüz egzersizleri var biraz uğraştıcı ama denemekte fayda var

      Sil
  3. İlginç bir yöntemmiş. Benim dudaklar yamyamdan hallice olduğundan pek ihtiyacım olmadı doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. Bende arada takıyorum dudaklarıma faydalı bir yazı olmuş cnm elline sağlık :
    )

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe