İKEA ALIŞVERİŞİM

Merhabalar,
Bugün sizlere ikeadan yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim. Sizde ikeaya gidince kendinizi kaybedenlerden misiniz ? Her gittiğimde bütün evimi yenileme amacıyla salon mutfak tasarımlarına göz gezdirip daha sonra 3 yıllık evli olduğumu hatırlayıp boynum bükük bir şekilde  uzaklaşıyorum reyonlardan :) Ama ufak tefek ihtiyaçlarım için ikea'ya gitmeye bayılıyorum. Gelelim aldığım ürünlere. 





Biz kadınların hiç bir zaman giyilecek eşyaları yoktur. Dolaplar dolup taşsa da bu her zaman için böyledir. Buna rağmen ben de dolabıma sığamadığım için yeni bir dolap almak yerine 49,99 tl ye bu askılıklardan satın almayı tercih ettim. Bir türlü sığdıramadığım kıyafetlerime yer buldum sonunda.
Kıyafetleri katlamaktan ziyade asarak muhafaza etmeyi sevdiğim için bu askılıklar benim işimi fazlasıyla gördü. 


youtuber kıyafet askılığı




Daha sonra bu kilitli poşetlerden aldım. O kadar kullanışlı bir ürün ki bu içine kaşar peynirini koyun örneğin asla kurumuyor çok güzel muhafaza ediyor.Bu poşetlerin paket fiyatı 15 tl.  Pakette 25 adet büyük boy 25 adette küçük boy poşet bulunmakta.




ikea saklama poşeti




Kıyafet askılığı alınır da askı almadan olur mu hiç ? Olmaz tabi bende böyle düşünerek bu beyaz renkli ahşap askılıklardan aldım. 8 tanesinin fiyatı 19 tl. 


ikea askılık


Sahilde kullanabileceğimiz küçük bir kamp masasına ihtiyacımız vardı o yüzden bu masayıda satın aldık . Masanın fiyatı ise 79 tl. Fotoğraftaki masayı bulunuz :) 


ikea kamp masası

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 
Sevgiler

34 yorum

  1. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın aldıklarınızı.:)

    YanıtlaSil
  3. Askılık çok güzelmiş güle güle kullanınız. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın:) hepsi güzel ama masanın güzelliği mekandan dolayı daha fazla sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. ahah :) tipik bir erkek yaklaşımı :)

      Sil
  6. İyi günlerde kullan. Kilitli poşetlere bakayım.

    YanıtlaSil
  7. Hayatı kolaylaştıran pratik ürünlere bayılıyorum ben...Askılık ta bunlardan biri :)

    YanıtlaSil
  8. Ürünler güzel ve kullanışlı. İyi günlerde kullan inşallah. Ben de ikeaya girip çıkmak istemeyenlerdenim ama bi de kalabalık olmasa işte.😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuya hiç girme nefret ediyorum o kalabalıktan :(

      Sil
  9. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. askılık bana da lazım dün dolabımdaki aşırı yazlıkları kaldırdım, normalimsi yazlıklar kaldı kışlıkları çıkarmam lazım ve hepsni nereye koyacağımı bilemiyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu dertten muzdarip olduğum için tercih ettim bu askılığı fiyatıda makuldu sevgiler :)

      Sil
  11. Idea ürünleri çok güzel olur gerçekten insanın içine o yenilensem mi tekrar arzusu doğuyor ama elinde olanı yenilemek benim için çok daha keyifli geliyor yeri olan mutlaka elindeki eşyayı yenilesin yeni almak yerine.
    Tabii bazı şeyler elbette yeni alınmalı o askılık gibi aslında sabah giyilecek eşyayı oraya gece beklesin diye aşmak için mükemmel bişey güle güle kullanın.
    Ne çok yazdım ya🙈✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çok teşekkür ederim ne demek yazın tabi :) bende yenileme taraftarıyım ama böyle yeni ilginç bir şey görünce de alma arzuma engel olamıyorum :)

      Sil
  12. Mutlu günlerde kullanın. Askılık çok işlevli, güzel bir alışveriş yapmışsınız. İkea benim de tercihim ancak hafta içi uğramak daha makul. Hafta sonu kalabalık oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuna kadar haklısınız hafta sonu aşırı kalabalık oluyor bunalıp gezemiyorum bile çoğu zaman . sevgiler :)

      Sil
  13. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan canım.Hepsi çok güzel ve pratikler.
    Evimin herşeyinş Ikeadan aldım çokta nemnunum.
    Sevgiler, selamlar 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimi değiştirmeye karar verdiğimde yapacağım ilk şey bütün eşyalarımı ikeadan almak olacak :) senina dına sevindim sevgiler :)

      Sil
  15. IKEA çok güzel, eşyalar mobilyalar... :)
    cookieleri ayrıca güzel! :)
    lezzetli.
    Neyse, ben de bekliyorum bloguma, görüşmek üzere! :) :)

    YanıtlaSil
  16. ikea çok çok seviyom yaa. ne sistem kurmuşlar yaaa :)

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullanın hepsini.Minik masanız ne hoş olmuş öyle...

    YanıtlaSil
  18. güle güle kullanın, harika gözüküyorlar ama kıyafetlerin açıkta olması tozlanmalarına sebeğ olmuyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odanın en uzak köşesinde bu askılık. bir de temizlik vs yaparken diğer odaya alıyorum ama herhangi bir tozlanma görmedim bugüne kadar

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe