AZ MALİYETLİ DUVAR DEKORASYONU YÖNTEMLERİ

             Hayatımızın büyük bölümünü kapalı ortamlarda geçiririz. Evimizde bu ortamlardan biridir. Bu yüzden evimizi, psikolojimiz üzerinde olumlu etkiler bırakacak şekilde dekore etmeliyiz. 





 Ev dekorasyonu denilince akla ilk olarak duvar dekorasyonu gelmektedir. Duvar dekorasyonunun vazgeçilmez öğesi ise duvar kağıtlarıdır. Fakat pahalı olmaları, uzun yıllar kullanılmak zorunda kalınması ve duvardan çıkarılması büyük problem olduğu için birçoğumuz duvar kağıdı yaptırmaya cesaret edemeyiz. Peki alternatifi yok mu duvar kağıdının ? Tabi ki var. Desenli duvar şablonlarıyla duvar boyama duvar kağıtlarının yerine çok güzel bir alternatif oldu. Sadece şablonla da değil maskeleme bantlarıyla duvara vereceğiniz desenlerle de duvarınıza dekoratif bir görünüm katabilirsiniz. Hemde duvar kağıdı maliyetinden çok çok cüzi bir fiyata. Küçük bütçeler ayırarak yapabileceğiniz duvar dekorasyon örneklerini sizler için derledim . Hadi beraber inceleyelim.


  • İlk olarak stencil şablonlarla yapılan duvar dekorasyonlarını inceleyelim;Şekilde gördüğünüz şablonları boyamak istediğiniz duvara maskeleme bandıyla yapıştırıp, akrilik veya duvar boyasıyla şablonun üstünden geçiyorsunuz. İşte bu kadar basit 








  • Diğer bir yöntem ise maskeleme bandıyla duvara şekiller verip kalan kısmı boyamak ;




  • Diğer bir yöntem ise desenli duvar rulosu .Nalburlar dan tedarik edeceğiniz bu rulo ile duvarınıza istediğiniz deseni verebilirsiniz .




  • Diğer bir yöntem ise kendi oluşturduğumuz desenler ile tek tek duvara çizim yapıp dekor vermek


20 yorum

  1. Çok güzel, bilgilendirici bir yazı olmuş.
    Ben de bloguma beklerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba, blogun hayırlı olsun efsa, bol bol ayzı bekliyoruzzzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) inşallah merve hanım :)

      Sil
  3. Merhaba
    Blog dizaynınız çok hoşuma gitti. İşte geldim :)
    Tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Okuyacağım okuyacağım sürekli erteliyodum gece uyku tutmayınca aklıma geldi cok güzel bi yazı olmus kesinlikle ilham verici teşekkür ettim ❤️

    YanıtlaSil
  5. İade-i ziyarete geldim canım :) Hoş bir bloğun var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz çok çook teşekkür ederim :)

      Sil
  6. farklı ve hoş dekorlar:)
    keşif etkinliğinden geliyorum, bende sizi beklerim. sevgiler!:) http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Benimkisi iadei ziyaret fakat çok güzel bir blogunuz var takibe aldım hemen😊

    YanıtlaSil
  8. Selam. :) Aha da geldim. Yalnız cepten takine alamadım. Laptoptan alıcam daha sonra.

    Bu arada iyi ki gelmişim. Ne güzel yöntemler öğrendim. Gerçekten laf değil. Çok etkilendim. Minnet duydum paylaşana. Çok teşekkürler. Sevgiler. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :) sevgiler

      Sil
  9. Çok hoş fikirler
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. desenlere bak ne kadar güzeel ♥

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe