CEVİZ KABUĞUYLA DİŞ TARTARLARININ TEMİZLİĞİ

         Sağlıklı bir ağız denilince aklımıza ilk olarak bembeyaz dişler gelir. Dişlerimizin sadece görünen kısımlarının beyaz olması sağlıklı olduğu anlamına gelir mi ? 
diş tartarı




                 Bir çoğumuz dişlerimizin arka yüzeyinin ne halde olduğunu hiç bilmeyiz. Bugün kendiniz için bir değişiklik yapın ve bir ayna yardımıyla dişlerinizin arka kısımlarına da bakın. 

ceviz kabuğu diş tartarı

        Düzenli olarak diş temizletmeye gitmiyorsak birçoğumuzun dişlerinin arka yüzeyi ne yazık ki bu şekilde. Peki Bunun tek çözümü diş doktoruna gidip diş temizletmek mi ? Tabiki hayır. Evimizde kendimiz hazırlayacağımız basit bir yöntemle bu kötü görüntüyü aşama aşama azaltıp yok edebiliriz.
Şimdi gelelim o mucizevi karışıma;




  • 40 gr ceviz kabuğunu ( yaklaşık on adet ceviz ) 1 bardak suda (200 ml ) 20 dakika byunca kaynatıyoruz.
  • Hafta da Bir gün boyunca dişlerimizi 3 kere bu suyla fırçalıyoruz.
  • Düzenli kullanımda etkilerini göreceksiniz. 

14 yorum

  1. doğal çözümlere bayılırım bundan sonra cevizi kabuklu alıp denemeliyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Yararlı buldum gerçekten blogunuzu. Hayırlı olsun diyeyim bu arada.

    YanıtlaSil
  3. Çok azda olsa bende de var bu sorundan.Doğal olduğuna göre denemek lazım hemen.

    YanıtlaSil
  4. Bunu kesinlikle denemek gerekiyor, saol cnm bu faydalı paylaşımın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında en garantili yöntem doktor kontrolünde diş tartarı temizliği ama ekonomik ve diğer nedenlerden ötürü pek gitmiyoruz diş hekimlerine. Düzenli fırçalandığında bu görüntü oluşmuyor . Ama bitkisel bir yöntem ben zararını görmedim.

      Sil
  5. ilk defa duydum doğal yöntemler her zaman ilgimi çekmiştir. takibe aldım blogumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz evet bence deneyin. Hemen geliyorum :)

      Sil
  6. İlk defa duydum bu yöntemi. En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitkisel olduğu için bu yöntemi uyguluyorum. Ben faydasını gördüm.

      Sil
  7. Çok enteresan ilk defa duydum.Hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitkisel bir yöntem zararı olmuyor ve gerçekten temizliyor :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe