ÇINARCIK TEŞVİKİYE KADINLAR PLAJI



teşvikiye kadınlar plajı turlar
      Merhaba,
    Bugün sizlere Çınarcıkta Teşvikiye'de bulunan Teşvikiye kadınlar plajından bahsedeceğim.

      Hafta sonunu ani bir kararla çınarcıkta geçirmeye karar verdim. Yay burçları bilir sırt çantamız valizimiz her daim hazırdır bizim. Söz konusu tatilse gezmek eğlenmekse gerisi teferruattır. Cumartesi günü çalışıyor olmamla birlikte ölesiye yorgun olduğum halde annemin hadi gel çınarcık tayız teklifini reddedemezdim. Apar topar hazırlanıp iş çıkışı koştur koştur feribota nasıl yetiştim hala inanamıyorum. Neyse lafı fazla uzatmadan plajdan bahsedeyim. İlk olarak aklımda hep yer etmiş olan kadınlar plajına tesettürlü bayanlar gelir düşüncem bu plajla birlikte kırıldı. Plajda tesettürlü bayanlar hariç tesettürlü olmayan bir sürü bayanda vardı. Plajın gerisi yeşillik onun önü kumluk onun önü de taşlık. Plajın yan tarafı ve denizdeki belirli bir noktaya kadar brandalarla kapatılmış. Ben açılmayı seviyorum derseniz brandaları geçip herkesin ortak kullandığı alana geçmeniz gerekiyor. Denizin brandalarla kapatıldığı alana kadar boyunuzu geçen nokta yok. Bu sebeple belirlenen noktayı geçmezseniz boğulmanız pek mümkün değil. Özellikle benim gibi yüzme bilmeyenler için ideal. Giriş ücreti 10 tl. Giriş ücreti haricinde şezlong ücreti ödemiyorsunuz.Girişte dışarıdan yiyecek getirdiniz mi diye plaj kıyafetlerini koyduğunuz çantalar aranıyor. Fakat kol çantalarını aramadılar yani ufak sandviçler için kol çantanızda yer var.Ben bu plaja iki gün gittim bir gün temiz bir gün ise biraz yosunlu geldi bana. Plajın resmini çekmeyi çok istedim ama denize girenler falan hiç azalmadığı için resim çekmek mümkün olmadı. O yüzden internetten bulduğum bir resmi koyuyorum. Bu resimde denizdeki bölüm açık görünüyor şu anda brandalarla kapatılmış. Bu plaja gitmek için illaki çınarcıkta olmanız gerekmiyor. İstanbul Anadolu yakasından günü birlik 40 tl ücretle bu plaja turlar düzenleniyormuş .


10 yorum

  1. Ara ara küçük kaçamaklar,kişi şarj eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgün sonrasında iş olmasaydı keşke :)

      Sil
  2. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalarr,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Sizi takibe aldım,bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz hemen iadeyi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  4. Plandız gezmeler tadından yenmez... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe