ÜCRETSİZ BLOG ŞABLONLARI

            


         Bir blog da dikkat çeken ilk özellik temasıdır kuşkusuz. Dikkat çekici gözü yormayan blog tasarımına sahip bloglar da daha fazla zaman geçirmek isteriz. Bunun aksine koyu renkli karmaşık temalı bloglardan ışık hızıyla uzaklaşırız. Blog kodlarıyla uzaktan yakından alakamız yoksa simple blogger temasını daha güzel bir hale dönüştürmek pek kolay olmaz. Bize uygun olan seçenek ya para verip bu işi bilen birinden destek almak yada ücretsiz hazır yüklenen temalardan faydalanmak olacaktır. Ben bu konuyla ilgili güzel ücretsiz temalar hazırlayan bir siteyle ilgili bilgi vereceğim. Kendinize özgü yaptıracağınız tasarımlar kadar olmasa da bence bu sitenin tasarımları da kullanışlı. Buyrun inceleyelim:
Sitenin adı ipietoon. Şimdi ücretsiz yükleyebileceğiniz blog temalarından bahsedeceğim.Temanın görselinin altındaki DEMO ve YÜKLEME yazılarından tasarımın demosunu inceleyebilir veya yükleyebilirsiniz. 


blog teması


blog teması ücretsiz


  • free templates


design blogger templates





blog aç


wp templates


blog sites






17 yorum

  1. Merhaba Efsa, iadei ziyarete geldim. Söylemeden edemeyeceğim seni bloğumda ağırlamaktan büyük mutluluk duydum =) inşallah sık sık görüşürüz. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. En kısa zaman da incelemek istiyorum. Özellikle yukarıda ki mutfakçı bayana bayıldım =). Bana mı benziyor ne :). Hepsi çok güzel ama ingilizce olması kötü işte :(. Yeterli olmayınca sadece bakmakla kalıyorum :(. Bloğunu çok sevdim, artık izleniyorsun :). Daha güzel paylaşımlar da daha sık görüşmek dileğimle. Sevgiyle kal =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ayağınıza sağlık:) görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Canım bunlar çok güzelmiş ya ben herşeyi kendim yaptım bu kadar uğraşmasaydım kesin bir tanesini yapardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en güzeli kendiniz tasarlayabilmek ama birçoğumuz bu konuda zayıf kalıyor ,sizin bloğunuzun teması ve tasarımı çok hoş gerçekten . Emeğinize sağlık uğraşmışsınız ama bence değmiş :)

      Sil
  4. love story'yi bir zamanlar severek kullanmıştım... çok şeker hepsi ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok şirinmiş paylaşımlarına emek vermişsin eline sağlık..Esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk blog açtığımda ücretsiz blog temalarını çok araştırmıştım ama çok basit temalar buldum bu siteyi bulunca paylaşmak istedim.

      Sil
  6. Çok güzeller <3 faydalı bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Birçok kişinin favorisi o sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar canım. İadeyi ziyarete geldim. Ve hemen bende seni takibe aldım. Bundan sonra sık sık görüşmek dileği ile sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler :)

    Bu arada gerçekten de bir blogta ilk etapta benim de dikkatimi çeken tema oluyor.. Tema, okumayı kolaylaştırıyor bence.. Senin de bloğun hoşuma gitti.. Yeni keşfettim hemen takibe aldım :)
    Beni de ziyaret edersen mutlu olurum :)

    http://lovviez.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sözlerinize sonuna kadar katılıyorum bir blogda geçirdiğimiz vakit bloğun temasıyla doğru orantılı :) hemen iadeyi ziyarete geliyorum bu arada hoşgeldiniz

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe