ZARA'DA SATILAN PANTOLONUN AYNISI SHEİN.COM DA

         


               Zamansızlıktan dolayı birçoğumuz alışverişlerimizi internetten yapıyoruz. Yine böyle kendime pantolon bakarken İnstagramda Zaranın sitesinde ürünleri inceliyordum bir ürünü çok hoşuma gitmişti. Ürünü zaranın internet sitesinde göremedim. Kısmet değilmiş diye düşünüp ürünü Zara'da aramaktan vazgeçtim. Aradan iki üç gün geçtikten sonra shein.com da gezinirken Zara'da beğendiğim pantolonun aynısını gördüm. İlk önce benzettim zannettim ama inceleyince gördüm ki aynı ürün. Yani şimdi Zara'dan aldığımız ürünlerin tasarımları özgün değil mi ? Şaşırdım kaldım. İncelemeniz için zaranın instagramda çektiğim resimleri ve shein sitesindeki ürün resimlerini ekliyorum. 

Zaranın instagram hesabındaki resim:




Shein internet sitesindeki resim:




7 yorum

  1. çohh beğendim pantolonuu😌😌😌😌

    YanıtlaSil
  2. Bu internet sitesini duymamıştım. Teşekkürler tavsiye için hemen bakıyorum belki benim de beğendiğim ürünler vardır :) Blogun gerçekten takip edilmeye değer. Emeğine sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ayağınıza sağlık :) Shein sitesini biliyordum ama zara da satılan pantolonun aynısını görünce çok şaşırdım gerçekten :)

      Sil
  3. Bende zaradaki eteği buldum sheinde ama romwede daha ucuzdu hemmen sipariş etim hıhıhıhı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaraya boşuna mı o kadar para ödemişiz bugüne kadar :)

      Sil
  4. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a rose print dress.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe