HEDİYELİK LAVANTALI MANTAR ŞİŞE HAZIRLAMA

         Malum artık kına gecelerinde, bebek mevlitlerin de ve doğum günlerinde hediye dağıtmak trend oldu. Onca masrafın içinde birde bu tarz hediyeliklere para vermek insanı maddi olarak yorabiliyor. Hele ki evlilik gibi zaten yeterince masraflı olan bir dönemde. Bende bundan hareketle kına gecemde dağıtacağım hediyelikleri kendim hazırladım. 

cam şişe hediyelik





     İnstagram da o dönem popüler olan mantar şişe şeklindeki içinde kolonya,taş ve lavanta bulunan hediyelikler çok hoşuma gidiyordu.Fakat adedini 3 tl ile 3,5 tl arasında bir fiyata satıyorlardı. Yaklaşık 100 kişiye dağıtacağım düşünülürse bu fiyat bana biraz tuzlu geldi.Bu yüzden oturdum internetin başına neyi nereden ucuza alabilirim araştırmaya başladım. En maliyetli kısmı mantar şişelerdi. Eğer vaktim olsaydı aliexpress.com dan getirtecektim ama o kadar zamanım yoktu. Bende mantar şişeleri , şişelere dolduracağım lavantayı Eminönünde şark handan satın aldım. Hediyeliklerin bana toplam maliyeti bir şişe için 1 tlden daha az bir fiyata mal oldu. O zamanlar bloğum olmadığı için yapım aşamalarını resimleyemedim ama basitçe anlatmaya çalışayım.

  • İşe mantar şişelerin içine lavantaları doldurmakla başladık. Benim için en zor aşama buydu. Huniyle ,külahla daha aklıma gelmeyen bir sürü yöntemle lavantaları doldurmaya çalıştık. Annem, babam,kardeşim ve eşim bu konuda seferber oldu. El birliğiyle doldurduk lavantaları.
  • Evde olan kurdele kumaşından annem kurdaleler dikti.
  • Daha sonra kurdelelere incileri diktik.
  • Hazırladığımız incili kurdeleleri sıcak silikonla mantar şişelere yapıştırdık.
  • En son olarak ta zazze.com da hatırladığım etiketlerin yuvarlak keserek yapıştırdım. Etiket nasıl tasarlanır daha detaylı incelemek için tık tık. 
İşte bu kadar basit. 

lavanta şişesi

ucuz kına gecesi hediyelik



18 yorum

  1. çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık çok cici olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar oldukça da uğraştırmışlar aslında kaç kişinin emeği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız :) öyle oldu özellikle babacım çok uğraştı :)

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel. Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Kendin yapınca daha da anlamlı olmuştur :)) Çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğiniz gibi :) teşekkür ederim

      Sil
  6. el yapımı hediye çok güzel ve anlamlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar benimde favorim:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, ben de kurutulmuş güllerle kendi nikah hediyeliğimizi hazırlamıştım :)
    Bloğumu takip ederseniz çok sevinirim.
    http://vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık. Harika bir proje. Yaratıcılık ile el emeği birleşince ortaya böyle güzelliklerin çıkmasını çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe