ROSSMANN DOMOL MARKA FIRIN TEMİZLEYİCİ


rossmann fırın temizleyici yorum
   
               Geçtiğimiz bayram tatilini ailemle memleketimde geçirdim. Eşimin yıllık izni olmadığı için o benimle gelemedi. Bir erkeğin 6 gün boyunca evde yalnız kaldığını düşünün ? Düşündünüz mü? Sonuç tahmin ettiğiniz gibi korkunçtu. Aşağıya fırınımın içinin resmini ekliyorum. Her şeyi bir kenara bıraktım da fırınıma ne yaptı da bu hale getirdi bir türlü çözemedim :) Hayır ısrarla hiç bir şey yapmadığında ısrar ediyor bir de :)


fırın temizleyici


      Rossmann markasını duymayanımız yoktur. Bloglardan sürekli Rossmann da satılan domol markalı fırın temizleyicisinin methini duyuyordum eee acil olarak ta ihtiyacım olunca aldım hemen bir tane. Sonuç sizce de şahane değil mi ? 

           Spreyi sorunlu bölgeye sıkıp 2 saat bekledikten sonra sildim. Ufak tefek siyah noktalar kaldı. Onlar için tekrar spreyleyeceğim. Bence bu ürün Amwayın fırın jeliyle yarışır. Fiyat olarak ise amway in çok çok altında. Ben indirimsiz dönemde 6,99 tlye aldım .
Sizlerinde Rossmann dan alıp memnun kaldığınız ürünler var mı ? Var mı önerileriniz bayanlar.
Konuyla ilgili youtube videomu izlemek için 

https://www.youtube.com/watch?v=lakTYAjZDZE


14 yorum

  1. Ben markayı ilk kez duyuyorum. Yemek yaptıktan sonra fırınımız cidden çok yağlanıyor ve temizlemek çok zaman alıyor gerçekten. Bu ürün hem iyi hemde fiyatı gayet uygun. Teşekkürler bilgi için! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alman markası temizlik ürünleri çok uygun fiyata satılıyor. Bence deneyin mutlaka

      Sil
  2. Rossmanın bütün ürünlerine bayılıyorum gerçekten kaliteli ve uygun fiyatlı benim vazgeçilmezim sirke asitli temizleyicisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda aldım ama denemeye fırsatım olmadı:)

      Sil
  3. Ben de bu ürünü ilk defa duyuyorum.Denemek gerek :)

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk defa gördüm rossmanın cam temızleme bezlerine bayılıyorum fakat en kısa zamanda bunu da alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat olarak gayet uygun bence alın mutlaka :) iyi günler

      Sil
  5. ben bekarım benim fırınımda çoğu zaman bu halde :D mutlaka almalıyım bu üründen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok pratik bütün fırına sıkın bekleyin sonrada bir bezle zorlamadan silin bu kadar basit :)

      Sil
  6. benzer ürünlerden çok var da işte önemli olan içeriği nedir, çünkü fırının içinde ısı ile besinlere nüfus ediyor malum. Domol da doğal içerik ağırlıklı diye biliyorum ama bfırın temizlzeyici de merak ettim..
    Evde karbonat sirke ile çok denedim eski fırınımda hiç de öyle pırıl pırıl olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırın temizliği çok zor gerçekten amwayın ürününü kullanıyordum bunu görünce denedim test ettim buda güzel temizliyor :)

      Sil
  7. Ben de kullanıyorum.Çok memnunum.Bu arada iade-i ziyarete geldim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe