ŞABLON YERLEŞİMİNİ DÜZENLEYEMEME SORUNUNU NASIL ÇÖZDÜM

      Sizde de bu sorun mevcut mu ? 





Resimde de gördüğünüz gibi şablon yerleşimi düzenle kısmında gadgetların düzenle kısmı görünmüyor. Ben bu şablonu hazır almıştım o yüzden mi bu sorunu yaşadım bilmiyorum. Ama sorunla ilgili şablonu satın aldığım kişiye ulaşıp sorunu iletince çok hızlı bir şekilde çözümüyle ilgili bilgi iletti. Belki benim gibi bu problemi yaşayan kişilerin olduğunu düşünerek çözümünü aktarıyorum.

ilk olarak şablon sekmesine girip özelleştir bölümünü tıklıyoruz.Şablon düzenelyiciden gelişmiş sekmesine tıklayıp en aşağıdaki css ekle bölümüne girip aşağıda belirttiğim ibareyi ekleyip bloga uygula tuşuna basıyoruz.İbarede hiçbir değişiklik yapmadan olduğu gibi ekleyin. Daha anlaşılır olması için bu aşamanın resmi aşağıdadır.

.share-buttons {background-color:initial;border-radius:0px;box-shadow:none;color:initial;padding:0;top:initial;}




Daha sonra yine şablon sekmesine tıklayıp bu sefer htmlyi düzenle butonuna basıyoruz.



HTMLyi düzenle kısmını açtıktan sonra kodların yazılı olduğu kısım geliyor. CTRL+F tuşuna birlikte basıp çıkan kutucuğa #layout,#layout .container ibaresini yazıyoruz. 



Bu ibarenin altındaki  width:1000px; ibaresini width:100%; ile değiştiriyoruz. Şablonu kaydet tuşuna basıp işlemi bitiriyoruz. 


Ve son olarak düzeltilmiş şablon sekmemin görüntüsü. Umarım benim gibi bu problemi yaşayanlara ufakta olsa bir faydam dokunur.







24 yorum

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş .. Sevgilerlee

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.Bu teknolojik şeylerde çok iyi değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pek iyi değilim ama iş başa düşünce mecbur :)

      Sil
  3. Faydalı olmuş üşengeçliğimi üsütümden ayarsam bende değişirtiricem daha önce bana da olmuştu düzeltememiştim , bundan faydalanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana :) birine faydam dokundu :)

      Sil
  4. Çok faydalı olmuş gerçekten bu şablon işleri çok hassas işler .
    neyseki düzelmiş geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi biraz kurcalayım dedim baktım tamamen gitti şablon aman sevo daha fazla kurcalama dedim kendime :)

      Sil
  5. Faydalı bir paylaşım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Blog tasarımı cidden zor iş ya :D

    YanıtlaSil
  7. Çok faydalı olmuş canım teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  8. Blogspot gerçekten bazen çok uğraştırabiliyor. Wordpress tabanlı bir hosting kullanmanızı da tavsiye ederim. :) Blogspottan daha uğraştırıcı gelecektir ilk başlarda çünkü geliştiricisi siz olursunuz, ancak sonradan gelecek olan memnuniyetinize eminim :) Bu arada bloguma beklerim. :) http://www.aklimca.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wordpress daha zor gibi geliyor ama bir bakalım onuda deneyeyim. hemen geliyorum :)

      Sil
  9. Güzel ve faydalı bilgi olmuş, başarılar

    YanıtlaSil
  10. Bilgisi olmayan blog yazarları için açıklayıcı bir paylaşım olmuş tebrik ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Faydalı bir bilgi, kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe