CAM KAVANOZ BOYAMA

           Hepimizin evinde atmaya kıyamadığı sarelle kavanozlarından mutlaka vardır. Ben de bu kavanozlarımı bir şekilde değerlendirmek istedim. 

akrilik boyama

     Pinterestte yaptığım araştırmalarda kavanozların üzerine sıcak silikonla yazı yazılabildiğini keşfettim. Bu şekilde atıl durumdaki kavonazumu değerlendirdim. Şimdi nasıl yaptığıma geçelim:
     İlk olarak sıcak silikonla kavanozun üzerine yazı yazdım. Biraz acemiliğe geldi bir daha kine daha düzgün yazacağım.

kavanoz

         
        Daha sonra ponpon fırçayla akrilik boya kullanarak kavanozu küçük küçük noktalar oluşturarak boyamaya başladım. 3 kat bu şekilde boyadım.




Ben verniklemedim ama bulaşık makinesinde yıkayacaksanız mutlaka vernik işlemi uygulayın.Ve işte sonuç 

cam kavanoz değerlendir

boyama



21 yorum

  1. ne kadar güzel olmuş :)elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıcak silikonla yazı yazma konusunda biraz daha ustalaşırsam daha güzel olacak sağolun :)

      Sil
  2. Benzer çalışmayı bende yapmıştım hatta tuz çay fln yazdım kavanozun üzerine sonucu güzel yapması da bir okadar keyifliydi :) sizinki de çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı şablonla mı yazdınız ben şablonla yazı yazmaya çalıştım ama kenarlardan taşma yaptı sizde de bu sorun oldu mu

      Sil
  3. Şahane olmuş... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi bir geri dönüşüm olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evdeki pil kalem vb ıvır zıvır bu kavanozlara koyuyorum hep :)

      Sil
  5. Bence yazı bozuk olsa da, ilginç ve güzel bir fikir :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gerçekten. Eline saglik 😊

    YanıtlaSil
  7. Mim'lendin :) Lütfen bloguma bak :)

    YanıtlaSil
  8. ben de aynısını denedim kesinlikle harika oluyor.silikkon ne kadar çok şeye yarıyormuş dedim bunu yaptıktan sonra.Sizinki de çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu yeni gördüm :) kesinlikle çok muntazam yazamasam da ikinci sefer daha iyi olacağini ümit ediyorum :)

      Sil
  9. Silikon tabancasıyla yazmak guzel fikirmiş, aklıma gelmemişti daha önce. O süngerlerden bende de var. Deneyeceğim ama muntazam yazabilir miyim emin değilim. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinterestte keşfettim bende :) Deneyin bence ilk seferde çok muntazam olmasa da ikinci kesinlikle çok daha iyi olur:) sevgiler

      Sil
  10. Cam kavanoz değerlendirme için ideal bir yöntem.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe