MİMLENDİM :)

              Evet evet sonunda oldu bende mimlendim :) Bu benim ilk mimim :) Çok uzun zamandır blogların mimlendiği yazıları görüp özenirdim sonunda oldu. Beni mimlediği için sofistikedüşünüre teşekkür ediyorum. O zaman soruları cevaplamaya başlayalım.



1. BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIN ?

İlk başlarda ticari bir getirisi olur ümidiyle başladığım bu yolculuğun ilerleyen zamanlarında , yazı yazmanın , tecrübelerini deneyimlerini başka insanlara aktarmanın ne kadar rahatlatıcı bir olay olduğunu farketmem ile ilk amacımdan saparak şu an sadece paylaşmanın tadına vararak yazıyorum yazılarımı.


2. BLOĞUNA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN BU NE OLURDU ?

Kesinlikle kimliğimin belli olmadığı bir blog açıp kimseye anlatamadığım sırlarımı ve dertlerimi  paylaşırdım.



3. BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR ?

Kendin yap projeleri,seyahat yazıları,denenmiş ürünler, makyaj,moda,teknoloji,kozmetik kısacası bütün bloglarda okumayı sevecek bir konu mutlaka bulurum :)



4. HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN ŞEY NEDİR ?

O kadar çok şey var ki . Saymakla bitmez. Ama en büyük tutkum seyahat etmek en büyük hayalim tüm dünyayı gezmek. Kendini tek cümle ile anlat deseler ömrümden uzun gidilecek yollarım var derdim.




Benden bu kadar .


Bende

Merve'nin evinden

Bloğunu mimliyorum.

Hoşçakalın

20 yorum

  1. Dünyayı gezmek hepimizin hayali sanırım. :) Bende kimliğimi belli etmeyecek bir blog isterdim ama o kadar sırrım yok. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir mim yazısı olmuş ^^
    Ellerine sağlık canım :)
    Ben de kimliksiz tüm içimde kalmış duygularımı anlatmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuşş :) 2. sorunun cevabına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. Güzel mim... Hayaliniz gerçek olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bence gizli bir kimlikle isterseniz açabilirsiniz yeni blog.Farklı ve samimi cevaplarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim okuduğunuz için :)

      Sil
  6. Sanırım herkes seyahat ve kendin yap projelerine bayılıyor. ;) gerçekten çok hoş bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Keyifle okudum, harika bir mim olmuş <3

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel sevdiğin Mim gelmiş Hepimizin gönlünden ne geçiyorsa rabbim herkese nasip etsin Sende tüm dünyayı inşallah yavaş veya daha hızlı gezmeni diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah güzel dilekleriniz için teşekkürler :) sizinde gönlünüzden ne geçiyorsa olsun inşallah

      Sil
  9. güzel ve eğlenceli bir bloğun var efsa ellerine sağlık senden seyahatten hoşlanıyorsun benim gibi o nedenle daha çok ilgimi çekti sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim funda hoşgeldin bloğuma :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe