SİZ OTURURKEN O TEMİZLESİN

       Siz otururken o temizlesin :) Bütün ev kadınlarının hayalini kurduğu cümle.Uzun zamandır viledanın virobi adlı şarjlı robotunu almayı planlıyordum. Bir internet sitesinde viledanın indirim setinde bu robotunda olduğunu gördüm. Gayet ekonomik olduğu ve ürünü de çok beğendiğim için vakit kaybetmeden aldım.








     Şimdi gelelim ürünün özelliklerine

Öyle aman aman bir robot beklemeyin. Sonuçta bu şekilde temizlik yapan robotlar 1000 tl gibi ücretlere satılıyor 40 tlye alınan cihaz aynı performansı veremez tabi ki. Ben evimdeki saç ,tüy toz vs toplasın diye satın aldım. 8 saat şarj edip daha sonra kullanıyorsunuz ürünü. 2 adet hız ayarı mevcut. Kendi kendine temizliyor bıraktığınız alanı . Önemli olan nokta halı paspas kilim üzerinde ilerlemiyor fayans ve parkelerde kullanabilirsiniz. Ayrıca diğer önemli nokta da ben altına taktığım beze deterjan sıkıp bir yandan da silsin dedim ama bezi ıslanınca ilerlemiyor :) Cihazın temizleyip temizlemediğini anlamak için yatak odamdaki gardrobumun altını bir süre özellikle temizlemedim. Virobiyi çalıştırıp dolap altlarına yolladığımda oradaki tozu kiri aldığını gördüm. Virobinin altına takılan temizlik bezleri tek kullanımlık. 
temizlik robotu





5 yorum

  1. Her seferınde başka altlık mı takmak gerekıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanımında öyle yazıyor altındaki tozu toplayıp ikinci kere de kullanılabilir mi bilmiyorum. Yalnız 20 tane altlık 10 tl.

      Sil
  2. Ben de aldım bundan ama pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Uzun zamandır öyle bir köşede bekliyor =(. Sürekli hep aynı alanı temizliyor. Onu takip etmekten yoruldum desem yalan olmaz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merakımdan aldım. Viledanın pedallı setinden alacaktım içinde bu aletde vardı bir alıp deneyeyim dedim. Halı üstünde gitmemesi dezavantaj . ama benim antremde ve yatak odamın çoğu kısmında halı olmadığı için ilk kullanımda memnun kaldım özellikle gardrobun uzanamadığım arka kısımlarına ulaşıp temizledi.

      Sil
  3. Ben de aldım bundan ama pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Uzun zamandır öyle bir köşede bekliyor =(. Sürekli hep aynı alanı temizliyor. Onu takip etmekten yoruldum desem yalan olmaz =)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe