ROSSMANN DOMOL'LA TEMİZLEYEBİLECEĞİNİZ YERLER

Rossman domol fırın temizleyicisinden daha önce bahsetmiştim okumak için tık tık şimdi ise sizlere bu ürünü kullanabileceğiniz farklı yerlerle ilgili bili vereceğim. Ben ilk olarak bu ürünü çay makinemin etrafımdaki lekeler için kullandım. Sonuç muhteşem sadece etrafındaki değil çay makinemin demliğindeki sarı lekeleri de çıkarttı.Ürün zaten köpük şeklinde yüzeye sıkıp 30-45 dk bekliyorsunuz basit bir ovalama işlemiyle yüzeydeki lekeler çıkıyor.

Demliğimdeki lekeler

ÖNCESİ



KÖPÜKLÜ HALİ

fırın tmizliği


SONRASI



Bu da demliğim






16 yorum

  1. Çekilişime bekliyorum canım😊

    YanıtlaSil
  2. Ya böyle lekeler başımızın belası tatlım.Ama gerçekten iyi performansmış.

    Özellikle bizsin fırının kapağına çok yağ damlıyor işe yarar bence 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence mutlaka deneyin çok etkili hemde uğraştırmadan .

      Sil
  3. Çok başarılı görünüyor... İlk fırsatta edineceğim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Başarılı gözüküyor gerçekten :) etkinlikten geldim blogunuza bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir yazı olmuş denemeye değer özellikle şu çaydanlıklar için teşekkürler
    bende bloğuma beklerim takipteyim :) https://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. bayaa etkili bir şeye benziyor, denemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırın için muhteşem ötesi mutlaka deneyin :)

      Sil
  8. ben de domol kullanıyorum. fırına ve ocağa sıkıyorum sabaha kadar duruyo sonra siliyorum hoop tertemiz:) özellikle fırında çok çok memnunum...

    YanıtlaSil
  9. İade-i ziyarete geldimm :) Bu domol bi harika annemin babamdan sonra en sevdiği ikinci vazgeçilmezi :) Bu ürün bizi büyük bi dertten kurtardı ovalıyoruz ovalıyoruz çıkmıyodu imdadımıza yetişti :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe