2016'nın Bitsin Artık Dediğimiz Moda Trendleri

             Yazıma başlamadan önce zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek gardımı alıyorum :) Bence moda kişinin , yeni çıkan trendleri yansıtan kıyafetlerden kendine yakışanı giymesidir. Bunun dışında sırf moda olduğu için giyilen kıyafetler, kişiyi moda kurbanı olmaktan başka bir yere götürmemektedir.Benim 2016 yılında gözlemlediğim bitsin artı bu moda dediğim şeyler neler peki ? Katılan veya katılmayan herkesin yorumlarını bekliyorum .

İlk olarak ve bence en dehşet verici olanı :

1.TÜYLÜ TERLİK

Hadi itiraf edelim ekmek almaya giderken çekine çekine giydiğimiz terlikler moda oldu diye hepimiz sevinmedik mi ? Birkenstocklar oldukça rahat ve kullanışlıydı. Ama modacılar bu akımı abartmış olacak ki  tüylü terlik modasını çıkardılar. Son dönemde birçok ünlü de gördüğüm terliklerden bahsediyorum. Şu an sadece sanat camiasında popüler olan bu terlikler umarım sadece o camiada popüler olarak kalır. Gucci'nin çıkardığı bu terliğin fiyatı 2650 l imiş.Firmanın bu terliği giymeleri için ünlülere para ödediğini düşünmüyor değilim.

gucci terlik






Arkadaki tüyü olmasa bildiğin baba terliği :) 

2.KÜRKÜ SARI ,MAVİ VEYA PEMBE RENKLİ MONT MODASI

İlk olarak Zara mağazasında gördüğüm bu mont umarım moda olmaz der demez bütün küçük çaplı butiklerde mantar gibi türedi. Turuncu olan neyse de pembe olan bence felaket.








3.KAT KAT GİYİNMEK

        Kat kat giyinmekten kast ettiğim kazak içine giyilen gömlek değil elbette. Askılı elbise içine giyilen bluz tshirt kombinin  sadece mağaza vitrinlerinde olduğunu düşünürken cadde de bu tarz giyinen kişileri görünce bu moda en kısa sürede  bitmeli dedim.Keza bu şekilde giyinenler bence tarz olmaktan çok uzaklar.







4. DÜZ TOPUK PLATFORM BOTLAR

   Çok fazla bir söz söylemeye gerek yok sanırım. sizi resimlerle baş başa bırakıyorum. 





23 yorum

  1. Çok güzel ve akıcı bir paylaşım olmuş, kaleminize ve emeğinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  2. Ay dur şimdi uzun yazcam:))
    Tüylü terlikten bahsetmeme gerek bile yok ıyy çok itici
    Renkli kürklü monta gelirsek rengine göre değişir.Kürklü spor montları severim.
    Kat kat giyinmek dersen görsellerdekiler iğrençler ama Pek de bilgim ve ilgim yok canısı:)))
    Ya o botlar ne öf
    Anladın sen beni canısı:)))
    Musmutlu günler sana tatlış😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kürklü montları bende çok severim. Ama kürkün rengi pembe olunca biraz değişik oluyor :) sana da mutlu günler :)

      Sil
  3. tüylü terlik ve botlar konusunda kesinlikle katılıyorum.
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. montları seviyorum ama ben :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kürklü montları bende seviyorum ama kürkü pembe olanı pek sevemedim :)

      Sil
  5. Hediyeleşme etkinliği eşleşme sonuçları belli oldu 😉
    https://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2016/12/hediyelesme-etkinligi-eslesme-sonuclari.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz dilek hanımla ( soslu badem) mailleştik:) adreslerimizi verdik en kısa sürede etkinliği gerçekleştireceğiz .

      Sil
  6. Ayy kesinlikle bitmesi gerek hele o terlik ve sondaki bot mu desem ne desem bilemediğim şey😒🤣

    YanıtlaSil
  7. Şu Era montlarından gerçekten gına geldi. Tüylü terlikler de fenaymış -,-

    YanıtlaSil
  8. Ay o terliğe dayanmıyorum nasıl moda olduysa artık :D

    YanıtlaSil
  9. Ya nası tüylü terliklerin bu kadar antifanı var anlayamadım:)bence süper süper süper ötesi..ilk gördüğüm an bayılmıştım.olsa bayıla bayıla da giyerim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım :) arkasındaki tüyü olmasa bildiğin babamın ev terliği ha rahatlığına ses yok tabi :)

      Sil
  10. Hepsi kesinlikle bitmeli ya. Çok korkunç ve bu korkunçluğu sırf moda diye giyen insanlar... Hiçbirini kullanmadım ve kullanmak da istemem. Benim zevklerime uymuyor.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi kesinlikle bitmeli ya. Çok korkunç ve bu korkunçluğu sırf moda diye giyen insanlar... Hiçbirini kullanmadım ve kullanmak da istemem. Benim zevklerime uymuyor.

    YanıtlaSil
  12. Erkeklerdeki kısa paça, çıplak ayağa makosen modası da geçsin.Iyk.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe