#BENİM BLOĞUM# MİM

       




         Melisa'nın Tatil günlüğü çok güzel bir mim başlatmış. Ben çok eğlenerek okudum. Bende bu mimi cevaplamaya karar verdim. Lafı çok uzatmadan soruları cevaplamaya başlayalım. 


1-Bloğunu açmaya nasıl karar vermiştin?

İlk başlarda ticari bir getirisi olur ümidiyle başladığım bu yolculuğun ilerleyen zamanlarında , yazı yazmanın , tecrübelerini deneyimlerini başka insanlara aktarmanın ne kadar rahatlatıcı bir olay olduğunu farketmem ile ilk amacımdan saparak şu an sadece paylaşmanın tadına vararak yazıyorum yazılarımı.


2-Blog ismini nerden buldun,beğeniyor musun?

İlkokuldan beri isim takıntım var.Sevilay ismini sevemedim bir türlü :) Dönem dönem beğendiğim isimlerle hitap ettirdim kendime :) Efsa da bu isimlerden biri hatta en sevdiğim :)


3-Hiç blog açtığın için pişmanlık duydun mu?Keşke açmasaydım çünkü..

Asla ..Blog açmadığım için değil de keşke ismimin cismimim belli olmadığı bir blog açsaydım :) Gerçi hala geç değil.


4-Bloğunun sevmediğin bir yanı var mı?

Evet teması. Bu yüzden zırt pırt tema değiştiriyorum :)


5-Hiç başkalarının bloğuna özendin mi?(Örnek almak diyelim)

Böyle bol takipçili bloglara özendiğim bir gerçek


6-Ben bloğumu sileceğim diyen bir bloggera ne derdin?

Sakın böyle bir hata yapma derdim. Bunların hepsi buraya yazılanlar bir anı. İlerde çocuklarımıza göstereceğimiz bir anı. O yüzden silmek çok büyük bir hata olur.


İsteyen herkesi mimledim :) 

6 yorum

  1. Ben de sabah sabah baktım ki yayınladın mı diye:)))
    Çok eğlenerek okudum canım teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir mim bu bayıldım sorulara. Hele cevapların, gerçekten samimi cevaplar. Eğlendim okurken 😊

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni gördüm kusura bakmayın hoşgeldiniz sizi zaten takipteydim :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe