ZÜLFÜ LİVANELİ 'KUŞAKTAN KUŞAĞA ' KONSERİ

          

         8 Kasım'da Zorlu Performans Sanatları Gösteri merkezindeki Zülfü Livaneli Kuşaktan Kuşağa konserine katıldık. Çaba derneği yararına düzenlenen bu konserde Zülfü Livaneli'nin 15 şarkısını Sezen Aksu,Kenan doğulu,Sıla ve Funda arar'ın da aralarında olduğu15 farklı sanatçı seslendirdi. Hepimizin yüreğinde bir yerlerde dokunan Zülfü Livaneli şarkılarını böyle bir ortamda dinlemek çok keyifliydi. 

İzlemek isteyenler için konserde çektiğim kapanış videosu

:) Hadi buyrun


 











11 yorum

  1. Ne güzel yapmışsınız... Video açılmıyor ama:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. akşam düzenleyip yükleyeyim. Bilgilendirme için sağol

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş.Nerelerdesin sen???? Kaç gündür yazı yok bişi yok.Çok özletme kendini🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben bu arada Melisa'nın Tatil Günlüğüydüm ya ismimi değiştirdim haberin olsun:))

      Sil
  4. bende bloğunuzu inceliyorum diyorum blog tanıdık ama isim yabancı :) hayırlı olsun yeni ismin :) taslaklarda yazılmayı bekleyen onca konu var fırsat bulup yayınlayacağım ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizi tekrar bulmak ne güzel! Yazılarınızı yazdığınız an ışınlanıyorum:))

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir geceymiş öyle şuan çok büyük bir konseri kaçırdığımı düşünüyorum :(

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar hoş bir blog :) geldim size hemen ama ben takipteyim zaten :) uzun zamandır hemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa teşekkür ederim. :) tekrar hoşgeldiniz o zaman

      Sil
  7. severim kendisini kaçırmışız videodan izleyelim bai teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe