UYGUN FİYATLI KAYAK KIYAFETLERİ

Herkese Merhaba
           Kış ayında doğduğum için mi bilmiyorum ama kış mevsimi en sevdiğim mevsimlerden biridir.  Kış ayının en güzel aktivitesi kar oynamak şüphesiz. Bu eğlenceyi bir tık öteye taşımak istiyorsanız kesinlikle kayak yapmalısınız. Kocaelinde bulunan kartepe kayak merkezine 4-5 kez gittim. Ama bir tek sefer parama kıyıp kayak takımı ve kıyafeti kiralayıp kayak yapabildim. Her sene bu sene mutlaka gideceğim deyip plan yapıyorum fakat bir aksilik çıkıp planlarım iptal olsa da ben bu senede geleneğimi bozmayarak planımı yapıyorum.


            Kayak yaparken en önemli şey kıyafetlerinizdir. Öyle ben içliğimi giyerim sıkı sıkı giyinirim olmuyor maalesef termal özellikli kıyafetler giymelisiniz.Her defasında 100-150 tl verip kayak kıyafeti kiralamak maliyetli olabilir. Fakat kayak kıyafeti almak çok daha maliyetlidir.Örneğin kayak mont pantolon takımlarını fiyatları 1000 tl den başlar.Peki ki yok mu daha uygun fiyatlı ürünler. Olmaz olur mu tchibo ve decathlon tabi ki , Bu iki mağazada da bütçenize uygun kayak kıyafetleri bulabilirsiniz. Ben sizler için  tchibo ve decathlondan fiyatı ekonomik ürünleri derledim.

İlk olarak mont ve pantolonlardan başlayalım.


Montu sitesinde incelemek için tık tık.




Montun fiyatı 209 tl. Decathlondaki bu montu incelemek için tık tık



Bu pantolonun fiyatı 149 tl. Ulaşmak için tık tık 


Decathlondaki bu pantolonun fiyatı ise sadece 89 tl. Tık tık



Montun fiyatı 269 tl. İncelemek için tık tık. 





Pantolonun fiyatı 199 tl. İncelemek için tık tık.


Decathlondaki pantolonun fiyatı 129 tl . Bakmak için tık tık


Kıyafetlerden sonra kayakta yardımcı ekipmanları inceleyim.


Gözlüğü incelemek için Tık tık 

Yine bir başka gözlük 


İncelemek için tık tık 

8 yorum

  1. Yararlı bir bilgi olmuş. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Neyse ki kayak yapmayı bilmiyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Decathlon'dan çok uygun fiyata naylon bir pantolon almıştım seneler önce, o bile çok iyiydi. Bu sene kendime bir iyilik yapıp biraz daha iyisini aldım. Karda sokakta da rahat rahat giyerim diye düşünüyorum. Dechatlon'da çok seçenek olduğundan seviyorum orayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok fazla seçenek mevcut. Güle güle kullanın

      Sil
  4. Selamlar, blog tasarımı ve içeriği harika, yeni keşfettim ancak artık takipteyim, bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe