OSCAR ADAYLARINI BU SENE MODA NİSA GİYDİRMİŞ :)

             2017 oscar ödülleri sahiplerini buldu. Bu sene Oscar ödüllerine ödül alan filmlerden ziyade yapılan yanlışlık damgasını vurdu.Bende bu olayı incelerken, kırmızı halıda giyilen kıyafetlerden bazıları dikkatimi çekti.Tesettür abiyelerine benzettiğim kıyafetleri sizlerle de paylaşmak istedim. Sizce de bu sene oscar a,  modanisa sponsor olmuş gibi değil mi :)  Ödül törenini izlemeye fırsat bulabilirsem bu yazımı detaylandırıp güncelleyeceğim. Şimdi sizleri o kıyafetlerle baş başa bırakıyorum

kırmızı halı 2017 kıyafetleri



kırmızı halı kıyafetler







10 yorum

  1. Ben de oscar kıyafetleri hazırlayacaktım , üşendim. Aslında hazır bilgisayardayken baksam, telefondan çok zor oluyor :)

    Yalnız ilk elbise çok kötü .. Nasıl giymiş onu bilemiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten aynı şeyi düşündüm. Bana para verseniz bile o kıyafeti giymem :)

      Sil
  2. Haha 😃 aynısı dün benimde dikkatimi cekti biliyomusun 😃 hepsi bi kapalıki sorma türbanları eksik sadece 😃 Yalnız 3 haric diger abiyeler tırt gibi geldi bana 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. 3. elbise hariç diğerleri hele hele de ilk kıyafet felaket ötesi :)

      Sil
  3. Bi tanesine de yıpranmış kumaştan vermişler yazik yaa 😂

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe