PRATİK KIZARTMA TENCERESİ TEMİZLİĞİ

       Herkese Merhaba:)
     Geçmiş postlarımı ve görüntülenme istatistiklerini  incelerken pratik ev temizliği ve temizlik malzemeleriyle ilgili yazılarımın çok fazla okunduğunu tespit ettim. Bundan hareketle ev işlerinde uyguladığım pratik yöntemlerden daha fazla bahsetmeye karar verdim.Malum hem çalışıp hemde ev hanımı olmaya çalışınca hiçbir şeye tam anlamıyla yetişemiyorsunuz. Zamanı çok akıllıca kullanmak zorunda kalıyorsunuz. 



                Mutfak temizliğinde benim en çok zamanımı alan kızartma tenceresinin temizliği . Bununla ilgili de araştırmalarım sonucu bulduğum ve uyguladığım yöntemden bahsedeceğim.Şimdi de gelelim o yönteme Kızartma teliyle birlikte kızartma tenceresinin içini suyla doldurup ocağa koyun su kaynamaya başlayınca içine karbonat ekleyip yaklaşık 40-45 dakika boyunca kaynatın. Daha sonra da süngerle hafifçe ovaladığınızda bütün lekeler kolayca çıkacak ve tencereniz ilk aldığınız güne geri dönecek.İşte benim tenceremin temizlendikten sonraki hali. 

yanmış tencere temizliği




11 yorum

  1. Ne pratik bir yöntemmiş. Bunu mutlaka deneyeceğim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bende omo ile kaynatıyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu yöntemide öğrenmiş oldum :)

      Sil
  3. Güzel bilgi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bayağı pratik bir çözüm..Mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle deneyin zamandan tasarruf:)

      Sil
  5. Ben bosunami tellemisim haha 😃 harikaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yıllarca boşuna tellemişim :)

      Sil
  6. Karbonat mucizesine bir puan daha sen eklemiş oldun tebrikler.Ben kızartma yapmıyorum, en fazla kavurma ama yağ gene yağ sonuçta.Tellemekten daha iyi bir yöntem sonuçta.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe