BLOGLAR ARASI RÖPORTAJ- SYRAKUSA BELAFONTE

       Herkese yeniden Merhaba
Birçoğunuzun bildiği üzere Annesinin Prensesi bloğu çok güzel bir etkinliğe vesile olmuştu.Başlattığı etkinlikle eşleşen bloglar birbirleriyle röportaj yaparak bloglarını ve kendilerini tanıtma fırsatı bulacaktı. Böyle bir etkinliği kaçırmam düşünülemezdi. Eşleşme sonucunda bana bloğunu daha önceden de bildiğim ve takip ettiğim Syrakusa Belafonte bloğu çıktı.




        Röportaja geçmeden önce Syrakusa Belafonte bloğuyla ilgili ufak bir anımı anlatmak istiyorum. Blogların yayınladığı yazıları incelediğim bir gün syrakusa belafonte ödüllü soru yazısı yayınlamıştı. İşin içinde ödül olunca ben hiç durur muyum başladım sorduğu soruyu araştırmaya. Google wikipedia derken araştırmadığım yer kalmadı sonra anladım ki bu sorunun cevabı araştırılacak bulunabilecek bir soru değil. Soruyu merak edenler için tık tık. Bu kadar ön bilgiden sonra artık röportaja geçebiliriz. Ben sordum syrakusa cevapladı. Kendisinin anonim kalmak istediğini düşündüğüm için kendini tanıtan bir soru sormak istemedim. Bu arada en korktuğu soru burcun ne sorusuymuş. Ben sormadım ama buradan duyuruyorum kendisiyle başka bir etkinlikte eşleşen olursa mutlaka ama mutlaka bu soruyu sorsun :) Keyifli okumalar 

  • Çok klasik olacak ama blog açmaya nasıl karar verdin ?

Blog açmaya meraktan karar verdim. Blog nedir ne işe yarar diye araştırırken neden olmasın sorusunun cevabı bir blog oldu. 

  • Blog ismini nereden buldun ? 

Blog ismim aslında Antik Yunanda bir yerleşim yeri. neden o ismi seçtiğimi bilmiyorum sanırım Antik Yunan mitlerine ve Egeye duyduğum ilgiden olabilir.Takma soyadımı ben uydurdum.

  • Bloğuna yapılan yorumlarda seni en çok sevindiren veya üzen bir yorum oldu mu ? 

İkisi de olmadı. Okuyucu kitlem bellidir. Kimin ne okuduğunu ve okuduğunu nasıl okuduğunu az çok tahmin edince yorumlar beklediğin gibi oluyor. Bazen ben başka bloglara sert yorumlar yazabiliyorum ama bu bana hiç olmadı şimdiye dek.

  • Blog açtığın için hiç pişman oldun mu ?

Olmadım. Ara sıra yazma kısırlığına girsem de pişmanlık değil mola verme ihtiyacı duydum. Zaman zaman verdim de. 

  • Büyük ikramiye sana vurdu ilk yapacağın şey nedir ?

Yapacağım ilk şey Yeni Zelanda'da maymunlarla 2 yıl yaşamak olurdu. Bunu emekliliğimde planlıyorum aslında. Mutlaka yapmalıyım dediğim, en çok hayalini kurduğum şey bu.


  • Mutlaka izlemelisiniz dediğiniz film nedir ?

Bir çok film var. herkesin hoşlandığı tür farklı. O yüzden belli bir filmi tavsiye edemem ancak tür ayrımı yapmaksızın önereceğim film sanırım Ulis'in Bakışı olurdu.

  • Şansa inanıyor musun? Sence de bazıları gerçekten şans kazanına mı düşüp dünyaya geliyor :) 

Şansa inanmam. Şans sadece olasılık hesabıdır. Düşük değerli olasılıkların nadiren de olsa denk gelmesi insanı şanslı yapmaz. olasılıkları doğru değerlendirirsen şansını da yaratmış olursun.


  • Bu özel olacak ama merakımdan soruyorum cevaplamayabilirsiniz Eskiden bankacıymışsınız şu an ki mesleğiniz nedir ?

Eskiden bankacıydım, aslında şimdi de bankacıyım ama işimle ilgili başka bir kurumda çalışıyorum. Fon uzmanıyım diyelim.


Bu kadarcık :) 

Bana sorulan sorular hiç çalışmadığım yerlerden geldi yalnız :) Benim cevaplarımı okumak için buyurun

24 yorum

  1. Vaayy demek google wikipedi haa :)) Bir dahaki sefere sana torpil geçerim soruda :)) Tanıştığımza memnun oldum efemm :) Burç yok burç yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi ciddi araştırmıştım ama bulamadım cevabı:)Başka ödüllü sorulara artık :)

      Sil
  2. çok güzel bir röportaj olmuş , hemen senin cevaplarını okumak için ışınlanıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir röportaj oldu gerçekten :)

      Sil
  3. Bu fikir mükemmel olmuş. Sayenizde bloggerları daha iyi tanıyoruz. Kaleminize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikirin sahibi annesinin prensesinin bloğunun sahibi biz etkinliğe katılım sağladık sadece :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, birbirimizi daha iyi tanımamız için güzel bir yöntem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli bir röportaj oldu gerçekten :)

      Sil
  5. Yaa bu ismi blogların çekilişini yapmak için kağıda yazarken kac kere baktım bilmiyorum malum unutkan olunca 😀 sevilaycım soruların can alıcı değil ruh kovucu resmen.Sona dogru sahada bir ilgimi cekti.Cok tesekkr ederim canm benm katiliminız icin.Sevgilerimle 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim böyle bir etkinlik başlattığınız için :)

      Sil
  6. Güzel bir çalışma olmuş, keyifle okudum. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. keyifli bir röportaj olmuş sevgiler :)..

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel cevaplar şimdi seninkileri okuyacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana biraz çalışmadığım yerlerden geldi :)

      Sil
  9. bana biraz çalışmadığım yerlerden geldi :)

    YanıtlaSil
  10. Bir sonraki etkinliğe ben de katılayım bari. Güzel oluyormuş.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş canım..:) Senin cevapları da koşup okuycam hemeenn :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe