KUP REFİKA PLUS - KADIKÖY




      Herkese Merhaba,
Yine bir mekan önerisi yazısıyla karşınızdayım. 
Kadıköy Anadolu yakasında en çok sevdiğim ilçelerin başında gelmektedir.Nasıl olmasın ki ? Mesela meşhur sahafçılarından aldığınız kitabı, Fenerbahçe parkında okumaya başlayabilirsiniz. Ya da ilginç tasarıma sahip kafelerin birinde oturup kahvenizi yudumlayabilirsiniz. Sahil boyu yürüyüp deniz havası alabilirsiniz. Bu ve bunun gibi daha bir sürü şeyi gerçekleştirebileceğiniz yerdir Kadıköy. Gitmek için özel bir sebebiniz olmasına gerek yoktur. Kadıköydür orası.Alışveriş için gittiğim Ümraniye'den ,Kadıköy'e uğramadan dönmek istememe sebebim de budur :)  Kadıköy'e her gittiğimde farklı bir mekanı keşfederim. Bu sefer ki durağım sokak arasında gördüğüm vitrinde sergilediği şahane lezzetler ile KUP REFİKA PLUS oldu.






      Sizde benim gibi tam bir tatlıkolikseniz böyle bir vitrin gördüğünüzde incelemeden edemezsiniz. İnceleme aşamasından tadına bakma aşamasına hızlı bir geçiş yaparsınız :) Nitekim ben öyle yaptım. Hemen içeri girip bir kup magnolia siparişi verdim. Bence tadı cook shopun meşhur magnoliasıyla yarışır. 


çilekli magnolia



    Bir daha ki sefere diğer tatlıların da tadına bakmak üzere mekandan ayrıldım. Fiyat ve mekanla ilgili daha detaylı bilgi için diğer görselleri ekliyorum .


çilekli magnolia fiyat 






12 yorum

  1. ne kadar tatlış bir yer orası öyle kuplarda harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  2. Görsellere bakıp da imrenmemek elde değil.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi tekrar bakarken bile canım çekti :)

      Sil
  3. Orayı biliyorum minicik bir dükkan ama çok sıcak.Kupları da çok lezzetli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekanı bende çok ama beğendim bir daha kine farklı lezzetleri de deneyeceğim :)

      Sil
  4. kadıköyde tamam saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzak mı sana :) sen bir buluşmamı organize etsen artık deep :)

      Sil
  5. Çok şirin bir yer. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok lezzetli görünüyor. Aklıma yazdım:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe