MARKA MİMİ

     Sevgili Deep yine çok güzel ve eğlenceli bir mim başlatmış ve Fulya da yazdığı mime beni de davet etmiş. Hiç kaçırır mıyım böyle bir mimi :) Deep bizim için kolay bir mim hazırlamış konusuna gelecek olursak marka mimi olacak en sevdiğimiz üç markayı yazacağız ve istersek nedenlerini açıklayacağız. Ben bu mimi sevdiğim üç markadan ziyade bende anısı olan üç marka olarak değiştirdim :) Bir çıkıntılık yapmasam şaşırırdım zaten :) Bu kadar laftan sonra hadi mime geçelim






1. ONİTSUKA TİGER

Beni kızı gibi seven birtane halam var. Böyle gördüğü hoşuna gittiği her şeyi bana alan halaların birtanesi halam :) Tiger'ın o zamanlar Türkiye'de 2-3 mağazası var sanırım.Halam çok beğenmiş bu ayakkabıdan almış bana. Bir havam var sanki giydiğim basit bir ayakkabı değil de altımda BMW varmış gibi bir hava. Böyle havalı havalı yürürken bir arkadaşımın' ya Sevilay o ayağındaki ne ya çakma reebok mu giyiyorsun  demesiyle benim hava pıs. Hani Böyle gökte uçuyordum da o arkadaşım geldi kanatlarımı kopardı gibi bir his :) 



2. TOMMY HILFIGER

Üniversitenin birinci yılı böyle marka bağımlılığımın tavan yaptığı yıllar. Param yetse çorabı bile marka giyeceğim o derece:) Ailemden uzak kaldığım ilk zamanlar. Ailem bu duruma o kadar üzülüyor ki bir dediğimi iki etmiyorlar. Bir tanecik babam ne istesem ikiletmeden alıyor canım kızıma feda olsun modunda zaten. Bende fırsattan istifade tommyden beğendiğim gömleği almak istedim. Babamı arayıp bir gömlek beğendimi ama azıcık pahalı olduğunu söyledim senden değerli mi kızım al tabi lafını duymamla gömleği almam bir oldu birde altı taksit yaptırdım ki babama kolaylık olsun taksit taksit ödesin. Sonra ne mi oldu peki ? Her İstanbul'a gittiğimde babam ' şu araba parası ödediğimiz gömleği bir giy de bakalım seni uçurarak götürüyor mu?  ' diyerek o gömleği bana giydirdi. Ha birde babama ders oldu bir daha bir şey istediğimde önce fiyatını sordu :) 



3. RAYBAN WAYFARER 

Üniversitenin son yılı, ailem şehir dışında okuyor olmama alışmış hatta eve gelmese de kafamızı dinlesek moduna geçiş yapmış ben yine marka bir ürünü aldırma hevesindeyim. Babam gömlek olayından edindiği tecrübeyle bir şey istediğimde ilk fiyatını sorar olmuş. Sonuç olarak bu sefer ne desem de gözlüğü almaya ikna olmuyor. Babamın ek kartı bende ama limit yetmediği için onun kartına mecburum. Telefonla ikna etmeye çalıştım olmadı İstanbul'a geldiğimde başladım dil dökmeye neyse bir akşam konusu açıldı yine, gözlerini kapat apartman girişine kadar in dedi babam Aman Allah'ım ben nasıl mutluyum kesin aldı gözlüğü posta kutusuna falan sakladı diyorum. O şekilde indim aşağı kadar aradım taradım gözlük yok. Eve geri çıktığımda öğrendim ki ortada gözlük falan yok gözlerimin hayatımdaki en değerli şey olduğunu anlamam için gözlerim kapalı inmişim aşağı. Sonuç olarak babamın vermek istediği sosyal mesaj yerine ulaştı mı ? Hayır 
Peki o gözlük alındı mı o da hayır :) 

Bu kısacık mimi bu kadar uzatmayı başarabildiğim için kendimle gurur duyuyorum :) 

Peki ben kimleri mimliyorum

Simli
Syrakusa Belafonte
Fatma Üzmez
Persephone

Herkese sevgiler 


12 yorum

  1. çok çok teşekkür ediyorum yazımı güncelledim,kusura bakma gözümden kaçmış..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın!!😂😂 Haftasonu bol bol boş vaktim var❤ Yalnız senden ricam unutursam hatırlat olur mu sınav haftasındayım unutabilirim😂❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Ben de kulaklarım niye çınlıyor diyordum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları benden erken davranmış gerçi kulakların o yüzden de çınlıyor olabilir :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunu takibe aldım ben de beklerim yeni bir çekiliş başlattım umarım ona da katılırsın :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Tiger'ın çakmasını kullandım geçen yıl. Hafif rahat bir ayakkabı. Karşıma çıksa yine alırım. :)
    Marka alışveriş hikayeleri hoşuma gitti. Pahalı oluyorlar ama kaliteli oluyorlar sonuçta. :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinalide çok rahattır parasını hak ediyor :) teşekkür ettim sevgiler

      Sil
  6. Çok teşekkürler mim için☺️ Bu ara zaman darlığından çok aktif olamadım. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe